امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-13
اشتراک گذاری:

رفع مشکلات زیرساختی در دانشگاه‌های مازندران بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی زلفی گل روز چهارشنبه در نشست روسای دانشگاه‌های مازندران در ساری افزود: به زودی اعتبارات تجهیزاتی خوبی را برای دانشگاه های سراسر کشور و مازندران در نظر خواهیم گرفت که به طور حتم حلاوت آن را دانشجویان خواهند چشید.
وی خاطر نشان کرد: همچنین رفع مشکلات زیرساختی در دانشگاه های مازندران یکی از مطالبات استاندار از وزارت علوم است که برای پایان این دغدغه تلاش خواهیم کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: تعاملات خوبی بین دانشگاه ها و مسوولان ارشد استان برقرار است که این امر از بلندنظری مقام عالی دولت در مازندران نشات می گیرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران توسعه دانشگاه ها از جمله دانشگاه های فنی و حرفه ای در دستور کار است که اعتبارات ویژه در خصوص به استان تعلق خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز چهارشنبه در قالب سفر ۲ روزه به منظور دیدار با روسای دانشگاه‌های مازندران و آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم کشاورزی مازندران به مازندران سفر کرده است.
در استان مازندران ۱۱۹ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، علمی و کاربردی و پزشکی وجود دارد و بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها به مشغول تحصیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *