امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-31
اشتراک گذاری:

راه‌اندازی نهضت خاطره‌گويی حماسه 6 بهمن

به گزارش بلاغ، اعضای ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم شهرستان آمل با هادی ابراهیمی مدیركل صداوسیمای استان مازندران دیدار كردند.

مدیركل صداوسیمای استان مازندران در این نشست با اشاره به تعمل مثبت و ارزنده فرماندار شهرستان آمل با رسانه ملی، از ارتباط مناسب و پاسخگویی ایشان به رسانه ملی قدردانی كرد.

هادی ابراهیمی با اشاره به جایگاه حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل از راه اندازی نهضت خاطره گویی به منظور ثبت و ضبط این حماسه مردمی خبر داد و گفت: شش بهمن بخشی از تاریخ مردم ایران است و باید تلاش كنیم حوزه تاریخ شفاهی این حوزه برنامه های اثربخشی طراحی و تولید شود.

ابراهیمی با اعلام حمایت از ساخت فیلم فاخر و ماندگار در حوزه شش بهمن، از محل اعتبارات ملی، همدلی مسئولان و جبهه مردمی شش بهمن از این حوزه را در به ثمر رسیدن آن موثر ارزیابی كرد.

وی با بیان اینكه در حوزه حماسه اسلامی مردم آمل باید كارهای بسیاری انجام داد و با كار جهادی و ستادی زوایای پنهان و مهم را مطرح كنیم، عنوان كرد: آمل تنها شهری است كه بنیانگذار كبیر انقلاب از آن نام برده است و این افتخار برای مردم آمل ماندگار خواهد بود.

مدیركل صداوسیمای مازندران به اشاره به خاطره ای از دیدار مردم مازندران و آمل با رهبر انقلاب تاكید كرد كه این سخنرانی تاریخی و حواشی و اتفاقاتی كه رقم خورد برای مردم آمل و مازندران عزیز است و بار دیگر قابل پخش از سیمای مازندران خواهد بود كه این امر در سال جاری رخ می دهد.

فرماندار آمل نیز در سخنانی با تاكید بر اینكه رویكرد امسال برنامه های شش بهمن برای اقناع فكری و آشنایی نسل جوان با حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل خواهد بود، از رویكرد مردمی سازی در ستاد حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل در دو سال اخیر خبرداد.

سید عباس حسینی با اشاره به اینكه از نماینده رسانه ملی در مازندران در خواست می كنیم كه با توجه به تدارك هفته شش بهمن برای این هفته نیز صداوسیما برنامه های روزانه ای تدارك دیده و تبیین حماسه اسلامی مردم آمل را در دستور كار داشته باشد، عنوان كرد: حماسه شش بهمن برای مردم آمل فراموش شدنی نیست به خصوص كه هنوز حماسه سازان شش بهمن در این شهرستان حضور دارند و در وقایع اخیر، ضدانقلاب و منافقین برنامه خاصی برای آمل داشتند و آمل جز شهرهای كانونی برای ایجاد اغتشاش بود اما مردم آمل با تاسی از رشادت حماسه سازان سال 60 دوباره دست رد به سینه ضدانقلاب زدند.

فرماندار شهرستان آمل با اشاره به اینكه روایت حماسه سازان آمل در دهه 60 جاذبه‌های بسیاری دارد كه باید به آن پرداخته شود، بر تبیین حوادث قبل و بعد از شش بهمن سال 60 برای مردم تاكید كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *