امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-16
اشتراک گذاری:

دولت جوان حزب‌اللهی، راه علاج کشور

به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آخرین نماز جمعه شهرستان ساری در سال 99 اظهار کرد: اسلام سیاسی منافع دشمنان را به خطر می‌اندازد و به همین علت در تمام زمان‌ها اشرار عالم با چنین دین و اسلامی مخالفت کرده اند و سعی داشته اند دین را کوچک کنند و مقابل آن بایستند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی همان اسلام سیاسی و معتقد است ولایت فقیه و نظام سیاسی باید تشکیل شود از این رو دشمنان با آن دشمنی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: یکی از جلوه‌های تقوا، تقوای کلامی، ادبیاتی و گفتاری است و باید به آن توجه شود.

امام جمعه ساری افزود: مردم عزیز در نوروز دید و بازدیدهای خانوادگی و دورهمی ها را کم کنند تا دوباره شاهد اوج گیری کرونا در استان نباشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ظرفیت تولید مرغ در مازندران و ایران بسیار بالاتر از نیاز مصرف است اما شاهد واردات ۵۰ هزار تن مرغ از خارج هستیم و این نشان می‌دهد به جهش تولید در این بخش توجه نکردیم و صف‌های طولانی برای خرید یک یا دو قطعه مرغ زیبنده مردم ایران نیست.

این مسئول اظهار کرد: سال جاری سال شکست فشارهای حداکثری آمریکا بوده است و مردم فهیم در عین وجود مشکلات فراوان، اصل را فدای فرع نمی‌کنند و همواره پای نظام ایستاده اند.

محمدی لائینی بیان کرد: صبر، بصیرت و استقامت از جمله دلایل ناکامی دشمنان و وحدت کلمه مردم و مسئولان از دیگر دلایل شکست نقشه‌های دشمنان است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اول باید تمامی تحریم‌ها از سوی آمریکا برداشته و توسط ایران لغو تحریم‌ها راستی آزمایی شود و در صورت صحت می‌توان به معاهدات برجامی برگشت.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: دولت جوان حزب اللهی و توجه به درون راه علاج کشور است و در انتخابات پیش رو باید دولت جوان و حزب اللهی و شوراهای جوان حزب اللهی را برگزید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گرانی و وضعیت مشکلات اقتصادی مردم غصه بزرگ است و باید مسئولان تدبیر لازم را در این زمینه انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *