امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-06
اشتراک گذاری:

دولت به وعده‌های خود پایبند است/حل مشکلات مردم در اولویت مدیران باشد

به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور در سفر به چالوس که جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران و همچنین شماری از مسئولان شهرستان چالوس نیز حضور داشتند با حضور در گلزار شهدا، به ۴۱۸ شهید این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.

حسینی‌پور همچنین پس از قرائت فاتحه، با چند تن از رزمندگان جنگ تحمیلی و خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد. و پس از شنیدن دغدغه آنان نسبت به بازسازی گلزار شهدای این شهر دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار مازندران یادآور شد: بازدید از طرح های زیرساختی و عمرانی در توسعه اقتصادی استان بسیار تاثیرگذار است. در سفرهای شهرستانی از این دست از نزدیک مهم‌ترین مطالبات و درخواست‌های مردمی را پیگیری و اجرایی خواهیم کرد.

حسینی پور، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی را در سفر به شهرستان چالوس داریم و از برخی مناطق، مراکز و پروژه‌ها بازدید میدانی خواهد شد و با نمایندگان اقشار هم جلساتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایندگان ما و مدیران کل در ادارات مربوطه شهرستان و حتی در روستاها مستقر هستند و به سؤالات مردم پاسخ خواهند داد. همچنین دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر می کنند.

استاندار مازندران، گفت: عصر امروز نیز جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با حضور همه مسئولان خواهیم داشت. در این جلسه تصمیمات لازم پیرامون توسعه شهرستان چالوس گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سفر ابراز ارادت به مردم است که وظیفه همه مسئولان نیز هست، تصریح کرد: در این سفرها بسیاری از مسائل و موانع بر سر راه توسعه شهرستان چالوس شناسایی و نسبت به رفع آن چاره اندیشی می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای ارتباط بیشتر با مردم و شناسایی مشکلات نقاط مختلف استان، سفرهای شهرستانی را در دستور کار قرار دادیم. چرا که حضور در کنار مردم و دیدار بی واسطه با آنان منشور دولت سیزدهم است.

حل مشکلات مردم، دغدغه‌ی تمامی مدیران


استاندار مازندران اظهار داشت: امروز فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود ندارد. چراکه دولت در وعده‌های خود صادق و به آنها پایبند است.

حسینی پور با بیان این که، تمامی دغدغه مدیران استان بایست حل مشکلات مردم باشد، گفت: چالوس ظرفیت بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف گردشگری و اقتصادی دارد که به طور حتم در سفر امروز مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرستان شناسایی و بررسی خواهد شد.

وی با اظهار این که وظیفه مسئولان عمل به تکالیف و خدمت به مردم است، تاکید کرد: همگان مدیون شهدا و پایداری و استقامت خانواده معظم شهدا هستیم و باید تداوم بخش راه شهدا باشیم.

استاندار مازندران، تصریح کرد: شهدا در راه عمل به عهدی که با خدای خویش بسته بودند جان خود را فدا کردند و حضور مستمر مردم در گلزار شهدای چالوس نشان دهنده دلدادگی اقشار جامعه به فرزندان برومند کشور در دفاع از حریم ولایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *