امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-16
اشتراک گذاری:

دعوت از مردم در راهپیمایی روز قدس/ جوانان فلسطین به گنبد آهنین هم نفوذ کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اهمیت روز قدس، با گرامیداشت بنیانگذار روز قدس، اظهار کرد: دشمنان ما در ۷۴ سال قبل دست به یک جنایت نابخشودنی،کشتار انسانی و ضایعه بزرگ اجتماعی زدند و میلیون‌ها انسان را از خانه و زندگی خود را آواره کردند تا سرزمین‌شان را غصب کرده و رژیم غاصب را تشکیل دادند‌.

وی گفت: انسان‌های زیادی را از مناطق مختلف دنیا جمع کردند و در فلسطین اسکان دادند و یک ملت سنجاق شده و غیرواقعی آنجا شکل گرفت، پس نه ملت اسرائیل واقعی است و نه دولت و رژیم غاصب اسرائیل دولتی حق و درست است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با طرح این سوال که برای این ظلم بزرگ در مقابل این ظالمان تاریخی چه باید کرد؟، اضافه کرد: براساس آموزه دینی انسان نباید ظلم کند و نباید ظلم‌پذیر باشد و باید با ظلم مبارزه کند و حق خود را از ظالم بگیرد.

این مسؤول یادآور شد: مسلمانان خلق و جوی جهادی و گروه‌های استشهادی براساس این آموزه‌ها و حق و حقوق انسانی حتی از زاویه حقوق بشری الان طی حدود ۷ دهه اقدامات آزادی‌خواهانه و بازگشت به سرزمین غصب شده خود را دارند و داشتند.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه دشمنان سعی‌شان بر این است مساله فلسطین را از صفحه ذهن جهانیان و مسلمانان پاک کنند، تصریح کرد: همچنین با سران دولت‌های اسلامی در حال رایزنی هستند که آنان را با خود همراه کنند و دیگر شعار حق و حقوق فلسطین را کنار بگذارند و دم از فلسطین نزنند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر در دستور کار دشمنان سرکوب کردن گروه‌های جهادی، جوانان و مردم حق‌طلبی که برای گرفتن حقوق از دست رفته و غصب شده خود اقدامات دارند، می‌جنگند با این حال به شدت آنان را سرکوب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: گرچه برخی از کشورهای اسلامی خیانت کردند و با رژیم صهیونیستی یا پنهانی و مخفیانه و بعضا هم علنی سازش کردند، اما مردم و جوانان فلسطین هیچ‌گاه از پای ننشستند و دامنه فعالیت‌های جهادی خود را روز به روز گسترش دادند و از قدرت دفاعی و رزمی دارند قوی‌تر می‌شوند به‌طوری‌که ارتش رژیم غاصب را به عجز درآوردند و گنبد آهنین را به تمسخر گرفتند.

این مسؤول یادآور شد: جوانان مبارز فلسطین که یک روز با سنگ می‌جنگیدند و راهی جز این نداشتند امروز به موشک و سلاح‌های پیشرفته دیگر مجهز هستند که به گنبد آهنین هم نفوذ می‌کنند و زندگی را در کام صهیونیست‌های غاصب تلخ می‌کنند و نگذاشتند فلسطین فراموش شود و به حاشیه رانده شود.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه فلسطین زنده است و در متن مسائل دنیای اسلام قرار دارد، افزود: رزمندگان فلسطینی هم پیروز خواهند شد و از پای نخواهند نشست.

وی گفت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس و حمایت اقشار مردمی از کشورهای مختلف در محکوم کردن جنایات صهیونیستی در راستای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف و محور و در متن بودن مساله فلسطین ازسوی امام راحل بوده و همه مسلمانان باید حمایت خود را از فلسطین و بیزاری از رژیم غاصب اعلام کنند و بر همه ما فرض است که روز جمعه در راهپیمایی شرکت کرده و از مظلومان در این روز حمایت و از ظالمان بیزاری خود را اعلام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *