امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-16
اشتراک گذاری:

دستگیری اراذل و ا‌وباش مازندران توسط اطلاعات سپاه کربلا

سردار مسلمی گفت:۳۰ نفر از اراذل و اوباش مازندران در طرح امنیت اجتماعی ذوالفقار یک سازمان اطلاعات سپاه کربلا  استان دستگیر شدند.

او می‌گوید:در این عملیات ویژه ۸ قبضه سلاح شورشی، ۲ قبضه سلاح جنگی، بیش از ۲۰۰ عدد فشنگ جنگی، بیش از ۱۲۰ عدد چاقو، قمه، چماق و مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف شد.

به گفته سردار مسلمی راه بندان، تخریب مغازه، امول عمومی و خودور‌های شهروندان، درگیری با سلاح سرد و گرم، ایجاد رعب و وحشت میان مردم، اخفال جوانان، یارگیری، قدرتنمایی، سرقت، اخاذی، فخاشی در محله‌ها و بازار و قتل از جمله مواردی است که این اراذل و اوباش در چند شهر مازندران به آن اعتراف کردند.

حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران هم گفت:ممکن است برخی از این افراد به جهت سوابق ممتد کیفری به حبس‌های طولانی مدت هم محکوم شوند.

او می‌گوید:همچنین ممکن است دادگاه برای آن‌ها محرومیت از برخی حقوق اجتماعی و تبعید و محرومیت از نهاد‌های ارفاقی را هم در نظر بگیرد.

به گفته رئیس کل دادگستری مازندران کسانی که از این اراذل و اوباش حمایت می‌کنند در هر لباس و موقعیتی باشند به زودی سراغ آن‌ها خواهیم رفت و بدانند که هزینه سنگین ارتکاب به این جرایم و حمایت از این جانیان را به نحو زیادی پرداخت خواهند کرد.

طرح امنیت اجتماعی ذوالفقار یک سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران تا جمع آوری اراذل و اوبلاش در استان ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *