امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

خودروی سواری حامل بانوی نشسته روی کاپوت آن در چالوس توقیف شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران  سرهنگ سید جعفر ساداتی گفت: در پی انتشار کلیپی از هنجار شکنی و حرکات حادثه ساز توسط یک خودروی سواری در فضای مجازی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان های تابعه قرار گرفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چالوس موفق به شناسایی خودروی مذکور در آن شهرستان شدند.
سرهنگ ساداتی اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، خودروی مورد نظر توسط ماموران متوقف و به پارکینگ منتقل شد .
وی با بیان این که راننده متخلف و سرنشین خودروی مذکور نیز برای اعمال قانون و سیر مراحل قضائی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و هنجارهای اجتماعی فرهنگ خود را به نمایش گذاشته و از هرگونه حرکاتی که منجر به از بین رفتن امنیت و آرمش مردم می شود خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز گذشته فیلمی از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده این خودرو  با یک حرکت نمایشی به منظور جلب مردم در یکی از خیابان های چالوس در حال تردد بود، این فیلم در شبکه های اجتماعی پیام رسان منتشر شد که باعث حیرت خیلی از شهروندان چالوسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *