امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-18
اشتراک گذاری:

حماسه ۹ دی دشمنان را مبهوت کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه در اجتماع پرشور مردم بابل و مراسم ۹ دی، گفت: دشمن با همه برنامه‌ریزی‌هایش، ملّت ایران را نشناخته و در سال ۸۸ آن فتنه را راه انداخت امّا ناگهان حرکت عمومی نهم دی، همه را مبهوت کرد.

او گفت:مردم ایران اسلامی در آزمون فتنه که شناخت حق از باطل توانستند با تمسک به ولایت پیروز و سربلند باشند.

نیکزاد گفت: دشمنان ما پیچیده‌ترین طراحی‌ها و هزینه‌های کلان انجام می‌دهند اما در بزنگاه در نتیجه همین ولایتمداری، با صفوف متراکم مردم مواجه و تودهنی محکمی از مردم می‌خورند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این سنت الهی است که همواره آزمون‌هایی سرِ راهِ کشور‌ها و ملّت‌ها قرار می‌گیرد و یکی از بزرگترین درخشش‌های ملت ایران در آزمون‌های الهی همین روز نهم دی سال ۸۸ بود که حضور ملّت در عرصه‌ی فضای عمومی و در کف خیابان‌ها توانست یک توطئه‌ی ریشه‌دار و مهم را از بین ببرد.

او گفت: دشمنان ملت ایران انواع و اقسام توطئه‌ها را به وسیله عُمّال خارجی و یا سرسپردگان و بی‌بصیرتانِ داخلی جاری کرده‌اند، اما آنچه که باعث شده است کشتی انقلاب شکوهمند اسلامی از همه این گرداب‌ها و طوفان‌ها به سلامت عبور کند و تمسک به اسلام اصیل ناب محمدی (ص) و معارف والای اهل بیت (علیهم السلام)، رهبری حکیم، بصیر و راه‌بلد و مردم ولایتمدار و بصیر دلیل عبور باسلامت بوده است.

حماسه ۹ دی تبلور بصیرت و ولایتمداری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این قدرت مردم، قدرت ولایت و قدرت اسلام است و چه تقارن معناداری است که ایام حماسه ۹ دی، با سالروز شهادت سردار دل‌ها؛ حاج قاسم عزیز قرین شده و مردم ما در نهم دی ماه، سالروز حماسه ولایتمداری را گرامی می‌دارند و در ۱۳ دی ماه، دل‌هایشان را در سالگردِ شهادت سیدالشهدای مقاومت، با یاد و نام حاج قاسم عزیز نورانی می‌کنند.

او گفت: نهم دی ماه روز بصیرت است و اگر خداوند بخواهد در روز قیامت مردی از عصر ما را به عنوان حجت خود بر ما احتجاج کند، قطعاً یکی از برجسته‌ترین شاهد‌ها و حجت‌های الهی، وجود نازنین حاج قاسم عزیز است که نماد و اسطوره بصیرت و ولایتمداری در عصر ما است.

تهدید رژیم صهیونیستی رجزخوانی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسانی که واقعیت‌های بین‌الملل را نه با ادعا‌ها بلکه با واقعیت‌ها ارزیابی می‌کنند، به خوبی می‌دانند که تهدید‌های رژیم صهیونیستی بیشتر رجزخوانی است تا روند مذاکرات هسته‌ای را تحت‌الشعاع قرار دهد وگرنه این درشت‌گویی‌ها قابلیت تحقق روی زمین ندارد.

او گفت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) غیورمردان سپاه این پیام را به آن‌ها داد که جمهوری اسلامی در آخرین سطح از آمادگی دفاعی قرار دارد و آماده است تا با کمترین اشتباه، به امر رهبر و مقتدای خود و فرماندهی معظم کل قوا، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کند.

نیکزاد گفت: این درباره سربازانِ یونیفرم‌پوشِ استکبار بود، اما یک جمله هم به سربازانِ کت و شلواری استکبار عرض می‌کنم. مذاکرات وین فرصتی است که جمهوری اسلامی به شما داده تا اشتباهات گذشته خود را جبران کنید و به تعهدات انجام نداده خود بازگردید.

او گفت: شما هر تیری که داشتید شلیک و هر تحریمی که می‌توانستید اعمال کردید و دیدید که نتوانستید به اهداف از پیش‌تعیین‌شده خود که فروپاشی صفوف متراکم این ملت بود، برسید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از این تجربه تاریخی درس بگیرید و با پذیرش شکستِ پروژه‌ی تحریم‌ها، به تعهدات برجامی خودتان در رفع تحریم‌ها بازگردید وگرنه ملت ایران با ایمان به خدای متعال و راهی که برای استقلال و خودکفایی انتخاب کرده است، همچون گذشته، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *