امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-25
اشتراک گذاری:

جوجه‌ریزی ۱۳ میلیون قطعه‌ای مازندران در شهریور

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از جوجه ریزی ۱۳ میلیون و ۴۲۴ هزار قطعه ای در مرغداری های گوشتی استان طی شهریور ماه امسال خبر داد.

مسعود احمدی حاجی درباره تولید جوجه درجه یک کارخانجات جوجه کشی، مزارع مرغ مادر گوشتی، جوجه ریزی مزارع مرغ مادر و مرغ گوشتی استان مازندران در سامانه سماصط، اظهار کرد: شهریور ماه امسال ۱۳ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۶۱ قطعه جوجه ریزی در مرغداری های گوشتی مازندران انجام شد.

وی تعداد جوجه گوشتی تولیدی کارخانجات جوجه کشی استان را ۳۹ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۶۲۸ قطعه و جوجه گوشتی تولیدی مزارع مرغ مادر گوشتی را ۲۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۹۹ قطعه اعلام کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به جوجه ریزی ۱۳ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۶۱ قطعه ای در مزارع مرغ گوشتی و جوجه ریزی ۱۷۹ هزار و ۸۵۵ قطعه ای در مزارع مرغ مادر گوشتی استان در شهریور ماه امسال، پیش بینی کرد: با این تعداد جوجه ریزی، ۲۴ هزار و ۲۴۰ تن گوشت سفید تولید و به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

وی در پایان گفت: ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۶۸ قطعه از جوجه ریزی های انجام شده در شهریور ماه امسال از نژاد آپلاس، یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۵۹۰ قطعه از نژاد آرین، ۶ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۸۸۳ قطعه از نژاد راس و یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۱۲۰ قطعه از نژاد کاب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *