امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-10
اشتراک گذاری:

تایید صلاحیت ۱۱۷ داوطلب شورای شهر در آمل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا شریعت فرماندار آمل با بیان اینکه ۲۰۶ نفر در انتخابات شورای آمل و شهر‌های تابعه نامنویسی که از این تعداد ۱۴ نفر انصراف دادند و مابقی پرونده انان برای صلاحیت‌ها بررسی شد، گفت: از این تعداد ۷۵ نفر رد صلاحیت و ۱۱۷ نفر تایید صلاحیت شدند.

او با بیان ثبت نام کاندیدا در ۶ شهر از شهرستان آمل، افزود:این۶ شهر شامل آمل، گزنک، رینه، بابکان، دابو و امامزداه عبدالله می‌باشند.

فرماندار آمل از تایید صلاحیت ۷۴ نفر کاندیدای شورای شهر آمل اشاره کرد و گفت: ۱۲۶ نفر در آمل نامنویسی کردند که از این تعداد ۱۰ نفر انصراف داده و ۱۱۶ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که صلاحیت ۴۲ نفر احراز نشد.

او در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان در ۵ شهر دیگر آمل، افزود: ۱۱ نفر در گزنک نامنویسی کردند که ۶ نفر تایید صلاحیت شدند، ۲۶ نفر در بابکان کاندیدای شورا شدند که صلاحیت ۱۴ نفر آنها تایید شد.

شریعت با بیان اینکه در دابودشت ۱۵ نفر نامنویسی کردند که ۲ نفر انصراف دادند، گفت:۱۵ نفر در امامزاده عبدالله ع ثبت نام کردند و ۱۱ نفر تایید صلاحیت شدند و ۴ نفر تایید نشدند.

او از ۷/۰۶ درصد مشارکت زنان در کاندیدای انتخابات شورای آمل خبر داد وافزود: ۱۴۶ نفر زن ویک هزار و ۸۹۴ مرد در انتخابات شورا‌ها در این شهرستان نامنویسی کردند و ۳۵۴ نفر از اعضای شورای شهر کنونی هم در انتخابات نامنویسی کردند.

شریعت گفت: کل داوطلبان شورای شهر آمل ۲۰۴ نفر و در مجموع شورای شهر و روستا ۲ هزار و ۴۰۰ نفر هستند.

فرماندار آمل بیش از ۹۰ درصد انتخابات را الکترونیک خواند و افزود: هدف ما مشارکت بالای مردم، ایجاد اعتماد، همراهی و همدلی مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *