امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-29
اشتراک گذاری:

تامین و ذخیره بنزین تعطیلات نوروزی مازندران انجام شد

به گزارش خبرنگار ایرنا سبحان رجب پور روز دوشنبه در نشست خبری افزود : شرکت ملی نفت با هدف ارایه خدمات مناسب به مردم در تعطیلات نوروزی،تسهیلات ویژه سرمایه در گردش نیز به جایگاه داران پرداخت کرده است.

وی با بیان این که اکنون انبار های ذخیره سوخت در شرکت نفت منطقه ساری شبانه روزی در حال فعالیت است ، ادامه داد: به منظور ارایه خدمات مطلوب و بدون نقص ، دو گروه بازرسی ویژه نیز در تعطیلات نوروزی تمامی فعالیت عرضه سوخت به صورت کمی و کیفی استان را رصد و کنترل می کنند.

وی بیان داشت : از آن جایی که در تعطیلات و یا پایان هر هفته طی سال شاهد حضور مسافران به خطه مازندران هستیم ، ترافیک های شهری و جاده ای سبب افزایش مصرف سوخت در این استان شده است.

ذخیره و تامین بنزین تعطیلات نوروزی مازندران انجام شد

وی با بیان این نکته که متوسط مصرف بنزین خودروهای شخصی در شهرهای مازندران به دلیل وجود ترافیک تا سه برابر بیشتر شده است، گفت: طبق بررسی ها صورت گرفته هر گونه انجام عملیات جاده ای در محورهای اصلی مازندران نیز سبب می شود تا مصرف سوخت ناشی از ترافیک نیز دو برابر شود.

رجب پور از همه دستگاه های خدمات رسان خواست تا هر گونه طرح های توسعه ای در حاشیه و روی جاده های اصلی را با برنامه ریزی دقیق با هدف پرهیز از ایجاد ترافیک عملیاتی کنند.

وی به قطعی گاز و برق در زمستان سال جاری و افزایش مصرف سوخت فسیلی نفت سفید و نفت گاز در مازندران اشاره کرد و گفت: امسال ۹۲۶واحد تولیدی و صنعتی با قطع گاز و برق از ۲۵میلیون سوخت فسیلی نفت سفید و نفت گاز بهره مند شدند.

وی با اشاره به این که کارخانه های بزرگ مازندران از جمله صنایع چوب و کاغذ و سیمان نکا حدود ۶۰میلیلون لیتر نفت کوره مصرف کردند ، گفت : در ۱۱ ماهه امسال نیز حدود ۱۳میلیون لیتر بنزین سوپر در استان مصرف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به توزیع گاز مایع خانگی به صورت الکترونیکی تا یک ماهه آینده خبر داد و گفت: ارایه گاز مایع برای خودروها نیز از طریق سامانه در دست تهیه و اجرا است.

رجب پور به محدودیت استفاده از کارت سوخت آزاد در جایگاه های سوخت از ابتدای سال آینده اشاره کرد و گفت: از آن جایی که در کارت سوخت خودروهای شخصی سواری ۱۵۰لیتر سوخت نرخ دوم شارژ است، صاحبان خودرو باید از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری آزاد استفاده کنند.

وی از افتتاح پنج جایگاه سوخت بنزین تا یک ماهه آینده در مازندران خبر داد و گفت: هر گونه کم کاری و یا بی‌کیفیت ارایه خدمات در جایگاه های سوخت در مازندران پذیرفتنی نیست و از مردم خواهش می کنیم موارد را به شماره ۳۳۲۷۰۱۳۸ اطلاع بدهند.

استان مازندران دارای ۲۱۳ جایگاه سوخت است که ۱۲۶ مورد آن مربوط به سوخت بنزین بوده و باقی جایگاه های گاز طبیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *