امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

بی مهری استاندار مازندران در روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان به رغم آنکه تا محل برپایی گردهمایی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی مازندران آمده بود اما از حضور در این نشست همزمان با روز تبلیغ دینی خودداری کرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران صبح سه شنبه در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و خدمات این سازمان در صحنه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و انتخابات اظهار داشت: از مجموعه ظرفیت سازمان تبلیغات نظیر مساجد، مراکز قرآنی، ظرفیت عظیم بانوان و غیره برای حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده شد.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم استان در انتخابات اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نیز مجموعه تحت پوشش تبلیغات اسلامی تلاش زیادی کرد تا مساجد باز باشند و برنامه‌های مذهبی اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ مبلغ در ماه رمضان در مناطق مختلف استان اعزام شدند، افزود: امیدواریم با روی کارآمدن دولت جدید، مشکلات فراروی رفع شود.

وی با اشاره به خسارت کرونا به بخش‌های مختلف اظهار داشت: هنوز بخشی از مشکلات وجود دارد و امیدواریم زودتر برطرف شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از بی مهری استاندار و عدم شرکت در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی انتقاد کرد و گفت: استاندار تا محل برپایی جلسه آمده بود ولی در جمع مبلغان شرکت نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *