امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-29
اشتراک گذاری:

بیش از ۷۵ هزار عدد مواد محترقه در مازندران کشف شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران ، سرهنگ سید محسن جعفری افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به چهارشنبه سوری، برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه در دستور کار کوپ های استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در عملیات متعدد موفق به کشف ۷۵ هزار و ۶۵۸ عدد مواد محترقه شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه در این رابطه ۲۴ متهم دستگیر شده ،بیان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق ، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

وی با هشدار به کسانی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه زمینه بی نظمی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان را فراهم سازند، افزود :طی هماهنگی های صورت گرفته با مرجع قضایی برخورد قاطعانه ای با این گونه افراد صورت خواهد گرفت.

محتکر روغن نباتی در نوشهر دستگیر شد

بنابر این گزارش ،فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف بیش از ۲ تن روغن خوراکی از یک محتکر کالا در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ اکبر درویشی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد خوراکی توسط فردی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: مأموران ضمن هماهنگی های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم ۲ تن و ۴۰ کیلوگرم روغن خوراکی کشف کردند.

وی ارزش کالای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اموال مکشوفه به سازمان مربوطه تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ درویشی در پایان با بیان این که قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظام اقتصاد و سلامت جامعه خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی و قاچاق و احتکار کالاها و اقلام اساسی موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *