امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

بیدار شدن غول کرونا در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۹۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ کرونایی ۴ مازندرانی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۸۱ بیمار تازه مبتلا شبانه روز گذشته مراجعه کننده به بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۶۹ نفر نیز در همین مدت با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او با اشاره به بستری ۳۰۴ بیمار مبتلا به دلتا کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از تحت درمان قرار داشتن ۶۹ بیمار بدحال با علائم تنفسی حاد، در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: امروز ۴ نفر در مراکز درمانی استان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

روز بدون فوت کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از پذیرش ۱۳ بیمار کرونایی جدید و ترخیص ۱۵ بیمار با بهبودی نسبی، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد و گفت: ۹۴ بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل شمار بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل را ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: امروز گزارش فوت کرونایی در مراکز درمانی بابل گزارش نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *