امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-06
اشتراک گذاری:

بهترین هاردهای اکسترنال با طراحی خاص یا بدنه مقاوم

این دسته از هارد‌های اکسترنال در بازار بسیار محبوب شده‌اند و عموما وزن و ابعاد و حتی قیمت بیشتری از دسته پیشین دارند. ضدآب و ضد‌ضربه بودن این حافظه‌ها فقط در زمانی است که حافظه مشغول کار نباشد؛ اما برخی از محصولات این دسته به‌دلیل سیستم ضدارتعاش خود درمقایسه‌با دسته قبل دربرابر تکان‌های در حال کار نیز ممکن است مقاوم‌تر باشند. طراحی‌‌ اسپرت‌تر و تنوع در این دسته از محصولات زیاد است؛ بنابراین، اگر کمی افزایش قیمت برایتان مهم نیست و به‌دنبال هاردهای مقاوم‌تر هستید، به محصولات این دسته نگاهی بیندازید.

بهترین هارد اکسترنال - توشیبا Canvio Slim

توشیبا Canvio Slim

گران‌ترین و لوکس‌ترین هارد اکسترنال توشیبا Canvio Slim نام دارد. این هارددیسک که در دو رنگ نقره‌ای و مشکی وارد بازار شده است، بدنه‌ای باریک و سبک و تماما آلومینیومی دارد و روکش مات این هارددیسک نیز تا حد زیادی در‌مقابل جذب اثرانگشت مقاوم است. همه ظرفیت‌های Canvio Slim از نسل اول USB 3.2 پشتیبانی می‌کنند و روی کاغذ می‌توانند با سرعت حداکثر پنج گیگابیت‌‌بر‌‌‌ثانیه تبادل اطلاعات کنند. این هارددیسک ۲٫۵ اینچی نیز برق موردنیازش را از درگاه USB دریافت می‌کند و آن را بدون هیچ مشکلی به انواع تلویزیون هوشمند می‌توانید متصل کنید.

از امکانات جذاب Canvio Slim می‌توانیم به دو نرم‌افزار Toshiba Storage Backup و Toshiba Storage Security اشاره کنیم. نرم‌افزار اول همان‌طور‌که از نامش پیدا است، به‌صورت خودکار از محتوای هارددیسک روی فضای ابری نسخه بکاپ تهیه می‌کند. نرم‌افزار دوم، یعنی Storage Security، برای رمزگذاری روی هارددیسک کاربرد دارد تا امنیت اطلاعاتتان را بتوانید افزایش دهید.

بهترین هارد اکسترنال - ای دیتا HD770G

ای دیتا HD770G

HD770G هارددیسک ضد‌آب و ضد‌ضربه جدید ADATA است که با ۲۷۰ گرم وزن در دو ظرفیت یک و دو ترابایت روانه بازار شده است. این هارددیسک با چراغ‌های LED و ظاهر امروزی‌اش، گزینه‌‌ مناسبی برای گیمرها خواهد بود. باز‌شدن ساده پوشش درگاه‌ها، مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق دومتری، استانداردهای ضدشوک و فقدان محلی برای اتصال کابل، ازجمله ویژگی‌های این هارددیسک به‌شمار می‌رود. HD770G در دو رنگ قرمز و مشکی عرضه می‌شود و کاربر کنترلی روی نورپردازی‌اش ندارد. ای‌دیتا از درگاه Micro USB B در این حافظه ذخیره‌سازی استفاده کرده است.

بهترین هارد اکسترنال - ای دیتا HD720

ای دیتا HD720

HD720 یکی از هارددیسک‌های محبوب ای‌دیتا در بازار کشورمان محسوب می‌شود. وزن ۲۳۲ گرمی مدل‌های یک و دوترابایتی، گیره اتصال کابل، ضدآب‌ (گواهی IP68) و ضد‌ضربه بودن، ازجمله ویژگی‌های این هارددیسک محسوب می‌شود. ای‌دیتا از دیسک‌های سیگیت در این محصول بهره گرفته است و سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی آن با استفاده از درگاه USB 3.0 به ۱۴۰ مگابایت‌برثانیه نیز می‌رسد. استفاده از چراغ ال‌ای‌دی برای نمایش فعالیت هارد و خطاها ازجمله نکات مثبت این هارد است.

بهترین هارد اکسترنال - اپیسر AC731

اپیسر AC731

اپیسر AC731 محصولی ضدآب و ضد‌ضربه با طراحی غیراسپرت است و با‌‌‌توجه‌‌به وزن ۲۳۸ گرمی‌اش، ابعاد مناسبی نیز دارد. همان‌طور‌که در «بررسی هارد اکسترنال AC731» اشاره کردیم، این حافظه گواهی IP68 دارد و حداکثر سرعت خواندن ۱۴۰ مگابایت‌برثانیه را ارائه می‌کند. این حافظه را به کسانی توصیه می‌کنیم که به‌دنبال حافظه‌ای با ظاهر رسمی‌ و ضدضربه هستند. اپیسر از درگاه USB Type A در این محصول بهره گرفته است و حفاظت از اطلاعات در افتادن از ارتفاع ۱/۲ متری را تضمین می‌کند. این هارددیسک فقط در رنگ مشکی و دو ظرفیت یک و دو ترابایت عرضه شده است.

بهترین هارد اکسترنال - سلیکون پاور Armor A75

سلیکون پاور Armor A75

سلیکون پاور نیز یکی از بازیگران مهم در عرصه هاردهای اکسترنال است و Armor A75 این شرکت با طراحی شکیل و بدنه آلومینیومی و مقاومت دربرابر ضربه‌، یکی از محصولات زیبای این رده محسوب می‌شود. A75 در دو ظرفیت یک و دو ترابایت عرضه می‌شود و از درگاه USB نوع C در آن استفاده شده است. این یعنی می‌توانید به‌راحتی از کابل‌های گوشی خود برای اتصال این حافظه به کامپیوتر خود استفاده کنید. وزن ۱۶۹ گرمی و ابعاد این هارددیسک کاملا مناسب ارزیابی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *