امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

بازگشایی مراکز تعویض پلاک از امروز

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ نصراله بیگلری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: مراکز تعویض پلاک استان در ۱۵ شهرستان برای تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم پس از حدود یک‌ماه تطعیلی از امروز بازگشایی شد.

او با بیان اینکه نوبت دهی برای حضور متقاضیان و ارائه خدمات در این مراکز اینترنتی است بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: متقاضیان تعویض پلاک خودرو با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و سامانه نوبت‌دهی اینترنتی، زمان مورد نظر برای حضور خود را انتخاب کرده و در زمان رزرو شده به تنهایی به مراکز مراجعه کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران ادامه داد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به ساعت کاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک از ۷ صبح تا ۱۵ افزایش یافته است.

سرهنگ نصراله بیگلری درباره اعتبار وکالت‌نامه‌هایی که تاریخ انقضای آن‌ها گذشته است نیز گفت: اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی به تعداد روز‌های تعطیلی مراکز تعویض پلاک اضافه می‌شود.

او در خصوص محدودیت‌های تردد در معابر درون شهری استان نیز گفت: محدودیت ورود به شهر‌های قرمز با پلاک دیگر شهر‌ها همچنان برقرار است و خودرو‌هایی که این محدودیت‌ها را نقض کنند توسط ماموران پلیس راهور و دوربین‌های ثبت تخلف جریمه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *