امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

ایجاد ۱۰۰ شغل جدید با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیاردی در کارخانه نساجی مازندران

به گزارش بلاغ، علی بهادری جهرمی در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت خوب در برنامه توسعه‌ای که کارخانه نساجی مازندران در قائم‌شهر انجام داده است، مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد و با توسعه این کارخانه، ۱۰۰ شغل جدید با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومان ایجاد می‌شود.

وی درباره احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل و پرداخت مطالبات کارگران، گفت: یکی از سیاست‌های دولت، احیای این کارخانه‌ها بوده است و بر اساس آماری که معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و معاون اول رئیس جمهور ارائه کردند، حدود ۱۵۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل فعال و احیا شد.

ایجاد۱۰۰ شغل جدید در کارخانه نساجی مازندرانسخنگوی دولت، تصریح کرد: یکی از این نمونه‌ها کارخانه نساجی مازندران در قائم‌شهر بود و پیرو مصوبه سفر استانی رئیس جمهور، با حمایتی که دولت از فعال شدن دوباره این کارخانه انجام داد، ۴۰۰ کارگر مشغول به کار هستند و کارخانه در ۳ نوبت فعالیت می‌کند.

بهادری جهرمی درباره پرداخت مطالبات کارگران، اظهار داشت: دولت، مطالبات عقب‌افتاده را پرداخت کرده، حقوق کارگران به روز شده و با توجه به بازاریابی و فعالیتی که صورت گرفته، کارخانه نساجی مازندران خودکفا شده است و مطالبات و حقوق‌ها را پرداخت می‌کند.

سخنگوی دولت گفت: فعالیت خوبی که این کارخانه در برنامه توسعه‌ای انجام داده است، مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد و با توسعه کارخانه، ۱۰۰ شغل جدید با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومان ایجاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *