امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-10
اشتراک گذاری:

انتخاب فرد اصلح با رای حداکثری از اهداف گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان مازندران در حمایت از کاندیداتوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند؛ ” ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم “

در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دهه پنجم نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته‌ایم و دوره‌ای که ملت با ناکارآمدی دولت در هشت سال گذشته به دلیل سیاست‌های اعلام شده اما اعمال نشده روبرو بوده است. در چنین برهه تاریخی کشور نیازمند استقرار دولتی انقلابی، جوان و کارآمد است تا بتواند با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور چرخه رشد و توسعه همه جانبه ی کشور عزیزمان را فراهم ساخته و پرچم ایران اسلامی را همچنان با عزت و سربلندی و با توسل بر عزم ملی، برافراشته نگه دارد.

این امر میسور نخواهد شد مگر با تشکیل دولتی مقتدر، مردمی و تحول گرا در امر کرامت، معیشت و اقتدار همه جانبه کشورمان، امروز جامعه ایران اسلامی مان نیاز به حاکمیت شایستگان بر مردم دارد.

چرا که هشت سال تصدی دولت توسط انحصار طلبان شبه دموکراتیک، نشان دادند که حاکمیت اشرافی‌گرایان که خون مردم شریف را مکیدند و عزت و اقتدارشان را به یغما بردند، دیگر جایگاهی در این عرصه نخواهد داشت. ایده و تفکری که در عمل، اعتقادی به میدان نداشته و سیاست را مقدم به میدان می‌داند و همچنین با ضعف مدیریت موجبات تکدر خاطر مردم را از نظام حاصل کرده اند و این مهم، ترمیم نخواهد شد مگر با کار مضاعف و حضور مدیران توانمند، انقلابی و خادم مردم.

  در شرایط کنونی و با قرار گرفتن در یکی از مهمترین عرصه‌های دهه پنجم نظام مقدس جمهوری اسلامی، ما وارثان شهدا حماسه ای را رقم خواهیم زد که به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اثر آن تا چندین سال باقی خواهد ماند و برای ملت‌مان سرنوشت‌ساز خواهد بود. متاسفانه جریان نئولیبرال مسلک حاکم بر کشور طی سال‌های گذشته، موجی از نارضایتی، رخوت و بی‌حسی را در مردم ایجاد کرده است و مثلث فلاکتی که اقتصاد را رانتی و مافیایی، سیاست را پوپولیستی و نخبگان را عزلت نشین در جامعه کرده است.

فرآیندی که باعث نخبه‌کشی، عقل‌ستیزی، رکود فرهنگی و جمود فکری شده است. از همین رو جامعه نیاز به یک جراحی کاربردی در بحران ایجاد شده در بسترهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با مدیریتی جهادی و فساد ستیز و عملگرا دارد.

 بی‌شک یکی از اهداف گام دوم انقلاب در عرصه انتخاباتی، انتخاب فرد اصلح به عنوان منتخب مردم با رای حداکثری خواهد بود تا بتواند این جامعه بحران‌زده را سامان بخشد.

لذا مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی در استان مازندران، ضمن اعلام حمایت قاطع خود از جناب آقای آیت‌الله دکتر رئیسی که آراسته به معیارهای انقلابی، ولایت مداری، شجاعت، پاکدستی، فساد‌ستیزی، صداقت و اخلاق‌مداری است و مدیری شایسته، عملگرا، مردمی و با بصیرت  به منظور سکانداری قوه مجریه هستند، تمام توان و تلاش خود را در جهت پیروزی ایشان و سربلندی کشور و ملت عزیزمان بسیج خواهیم کرد.

 در پایان، بیانیه مجمع نخبگان دانشگاه و حوزه را با بیاناتی از مقام معظم رهبری به پایان می‌رسانیم که فرمودند: «در انتخابات شرکت کنید انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست.»

به امید ایرانی مقتدر، قوی و سربلند با شور و شعور سیاسی ملت مان انشالله در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در پای صندوق های رای حماسه دیگری را رقم خواهیم زد.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *