امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-16
اشتراک گذاری:

امنیت مازندران باثبات است/ جزییات دستگیری سرپل گروهک

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات اظهار داشت: قطعاً آینده درخشانی در انتظار انقلاب اسلامی است.

وی با اظهار اینکه امروز دشمن با تمام توان و بهره گیری از همه عوامل در حال کوبیدن جبهه خودی است، افزود: امروز انقلاب اسلامی به واسطه ناخدای هوشمند حوادث زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی با عنوان اینکه جمهوریت و اسلامیت نظام الگوی حکومت داری است، اظهار داشت: امروز دشمن با فضای رسانه‌ای در صدد تضعیف نظام اسلامی هستند و باید در این راستا هوشیار باشیم و مقدمات حضور حداکثری را آماده کنیم.

سردار مسلمی با عنوان اینکه مازندران از نظر امنیتی در وضعیت باثبات و خوبی قرار دارد، افزود: در حوزه برگزاری انتخابات با همگرایی و همصدایی وضعیت خوبی داریم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برقراری امنیت در استان اظهار داشت: از سال گذشته با رصد و پایشی که در فضای مجازی داشتیم به یکسری از سرنخ‌هایی در زمینه عوامل و افرادی در فضای مجازی درصدد این هستند، حضور مردم را کمرنگ کنند، مشاهده شد.

وی افزود: با رصد مجازی در فضای مجازی طی یک عملیات غافلگیرانه در ۱۵ خردادماه سال جاری یک از سرپل های اصلی گروهک مستقر در خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

وی گفت: این فرد و مرتبطین با گذراندان دوره‌های آموزشی قصد داشتند ضمن تشکیل و حمایت از کمپین‌ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات و ایجاد نارضایتی‌هایی دامن زنند.

سردار مسلمی ادامه داد: با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی و هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند و در حال گذراندن سیر مراحل قانونی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *