امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-29
اشتراک گذاری:

امنیت امروز ایران نتیجه تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج ) است

آیت الله علی معلمی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول تاریخ، حاکمیت اسلامی و دینی با مخالفان و دشمنان سرسختی مواجه بوده که نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام دینی با آن مواجه است.

وی ادامه داد: در تاریخ معاصر کشورمان و در نیم قرن اخیر در سایه نهضت امام راحل و استقبال گسترده ملت ایران برای آزاد ساختن ایران از دست استکبار، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و تمامی معادلات کشورهای مستکبر دنیا به یکباره از بین رفت.

امام جمعه قائمشهر گفت: در سال های حکمرانی سلطنت طلبان ایران همواره گرفتار تصمیمات بیگانگان در امور کشور بود به طوریکه حتی برای فروش نفت و دریافت مبالغ آن نظر این کارشناسان دخیل بوده است.

آیت الله معلمی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نتوانستند استقلال کشور را تحمل کنند و با براه انداختن انواع توطئه ها از جمله براه انداختن جنگ داخلی ، جنگ عراق بر علیه ایران و دیگر ابزار تهدید و فشار موانعی را جلوی راه این نظام ایجاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه اراده جوانان انقلابی کشور باعث شکست دشمنان شده است، بیان کرد: امروز آن ها از شیوه های مختلف تحریم، جنگ اقتصادی، عملیات روانی و تبلیغات منفی و در سالهای اخیر با بهره گیری از فضای مجازی برای تخریب جامعه ایرانی تلاش های زیادی کردند که اگر هوشیاری سربازان گمنام در برابر توطئه های بزرگ و کوچک استکبار نبود، نظام آسیب می دید.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری، دشمنان امروز نیز با شیوه های رذیلانه در بُعد اقتصادی ، روانی و ناامن کردن فضای آموزشی کشور در حال توطئه هستند اما سربازان گمنام امام زمان(عج) همچنان فعال می باشند تا عوامل مرتبط را دستگیر کنند و به مجازات کیفر اعمالشان برسانند.

آیت الله معلمی افزود: در این برهه زمانی و اغتشاشات براه افتاده نیز باز همین تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) باعث شدند تا ریشه این فتنه خشکانده و امنیت در جامعه مستقر شود.

۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *