امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-29
اشتراک گذاری:

افزایش واحدهای تولیدی دانش‌بنیان برای رشد صنایع مازندران

به گزارش بلاغ، یاسر امینی در اولین جلسه شورای هماهنگی معاونین، مدیران ستادی و مدیران اجرایی شهركها و نواحی صنعتی استان، ضمن تبریك فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت اظهار کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و حسب دستورالعملهای سازمان صنایع كوچك، مطابق برنامه ها و وظایف شركت و مجموعه اقدامات انجام شده در سال جاری باید از تمام ظرفیت ها در جهت اجرایی نمودن طرح‌ها، در كمترین زمان ممكن استفاده شود.
 
مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران اظهار داشت: با حمایت و افزایش واحدهای تولیدی دانش بنیان، زمینه رشد و بالندگی صنایع كوچك در شهركها و نواحی صنعتی استان فراهم می شود.
 
وی افزود: با توجه به تكلیف قانونی شركت شهركهای صنعتی و نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، هیچگونه سهل انگاری و اهمال در كار پذیرفته نخواهد بود و جهت تحقق اهداف شركت، از مدیران انتظار می رود تا زمان بندی برنامه‌های اجرایی در سال جاری را به سرعت تهیه و ارائه کنند.
 
امینی تصریح كرد: معاونین و مدیران، مكلف به پیگیری مستمر و اعمال نظارت دقیق در راستای جذب اعتبارات و اجرای درست پروژهای عمرانی در شهركها و نواحی صنعتی استان هستند.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *