امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-30
اشتراک گذاری:

افزایش حضور جوانان در اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ویژه برنامه تجمیعی کاروان‌های راهیان نور استان مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در یادمان شهدای والفجر ۸ منطقه اروندکنار برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا با حضور در یادمان شهدای عملیات غرورآفرین والفجر ۸ ضمن دیدار و گفت‌وگو با زائران مازندرانی سرزمین نور، نشست صمیمی با راویان مستقر استان در این یادمان داشت و از زحمات و مجاهدت‌های آنان در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج سیره شهدا تقدیر و قدردانی کرد.

وی اقدام راویان را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: اگر روایت‌های واقعی از اسلام و از جنگ‌ها، نسل به نسل منتقل نمی‌شد امروز خیلی از عبرت‌ها اتفاق نمی‌افتاد.

سردار مسلمی با بیان اینکه قرآن داستان‌ها را بیان می‌کند برای اینکه عبرت بگیریم، بیان کرد: همه قهرمانی‌ها و رشادت‌ها در این مناطق از لسان شما به نسلی منتقل می‌شود که چیزی از آن نمی‌داند، وقتی از هر کدام از شهدا روایتی گفته می‌شود این اثرگذار است، همدلی و در کنار هم بودن شما دلنشین است چون نیت شما خالص است.

*حضور ۶ هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجوی مازندرانی در راهیان نور امسال

فرمانده سپاه کربلا همچنین در حاشیه حضور و بازدید از یادمان شهدای والفجر ۸ اظهار کرد: در قطعه‌ای از بهشت ایران که قدمگاه لشکر ۲۵ کربلا نیز است حضور داریم و این رزق و روزی ماست که هر سال به عنوان خدمتگزار مردم مازندران حضور پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جمعیت بی‌شماری از  اقشار مختلف در اینجا حضور پیدا کردند، افزود: مردم با حس و حالی خاص  به این مناطق آمده‌اند و دشمنان باید این را درک کنند که مردم ما این چنین پای انقلاب ایستاده‌اند، اینها دغدغه‌مندانه با تحمل همه مشکلات ایستاده‌اند.

سردار مسلمی با بیان اینکه از اول بهمن ماه سال گذشته در چندین مقطع زائران زیادی در این اماکن متبرکه حضور یافتند، خاطرنشان کرد: حدود ۳ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز و ۳ هزار ۵۰۰ دانشجو نیز از استان مازندران به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی افزود: سعی کردیم آنچه که خواسته مردم است را در برنامه‌های‌مان لحاظ کنیم، اینکه مردم هم حس و حال سال نو را داشته باشند و همزمان بهار قرآن را نیز ببینند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: آنچه که راهیان نور امسال را نسبت به سال‌های گذشته متمایز می‌کند، حضور طیف جوان است که نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

سردار مسلمی بیان کرد: با این حضور دشمن باید پیام اصلی را بگیرد که هر حیله، نیرنگ و ترفندی که به کار گرفته تا ایران عزیز را به چالش بکشاند برعکس جواب داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *