امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-29
اشتراک گذاری:

اعلام آمادگی حمل و نقل برای انتقال سهمیه نهادهای دامی مازندران از بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه اضطراری هماهنگی جهت جابه‌جایی کالاهای اساسی مازندران با هدف تسریع در تخلیه کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی، اظهار کرد: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای تمامی شرکت‌های حمل و نقل کالا (به‌جز شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان ، فراورده‌های نفتی،ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم  شده است.

وی با تاکید بر اعزام ناوگان به بندر امام خمینی و حمل سهمیه نهادهای دامی تا حداکثر ۱۰ روز آینده گفت: تعداد ناوگان مورد نیاز برای باقیمانده این محموله از استان خوزستان را اداره کل پشتیبانی امور دام استان مازندران باید تناژ روباری سهمیه این استان اعلام می‌کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ باید بین بخش دولتی و خصوصی ضروری است، اضافه کرد: این اداره کل آمادگی حمایت از نظرات و ایده‌های سازنده ارائه شده توسط صنف را داشته و به عملی شدن طرح‌های توسعه‌ی بخش خصوصی نیز کمک می‌کند.

این مسؤول در پایان گفت:  امیدواریم در چهارچوب قوانین و مقررات  همچنین همدلی، امورات حمل و نقل  استان را به خوبی انجام داده و مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *