امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-07
اشتراک گذاری:

اعزام زائران گروهی اربعین به مرز مهران

ابوالفضل صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: زائران گروهی اربعین استان در قالب ۷ دستگاه ناوگان اتوبوسی با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی عاشقان و محبان اهل بیت به مقصد مرز مهران اعزام می‌شوند.

او افزود: اعزام گروهی زائران با محوریت ستاد اجرائی امام و در قالب گروه‌های هدف شامل کمیته امداد؛ و با تامین و در اختیار قرار دادن ناوگان عمومی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استان مازندران با ۳۰۰ زائر به مرز مهران اعزام می‌شوند.

صفری با اشاره به اینکه بلیط اتوبوس زائران اربعین صرفا با ارائه کارت ملی زائر به نامش صادر می‌شود، گفت: اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرز‌ها ممنوع است و با شرکت‌ها، مالکان و رانندگان خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.

او افزود: زائران به تبلیغات و خبر‌ها در فضای غیررسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیط به صورت پیش‌فروش و یا سرویس‌های دربستی توجه نکنند و اخبار را از مبادی و مراجع معتبر و رسمی پیگیری کنند.

صفری گفت: بلیط اتوبوس بین شهری به مقصد مرز‌های خروجی اربعین صرفا به طور روزفروش و در محل پایانه‌های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت در سطح شهر شرکت‌های مسافری عرضه می‌شود.

معاون حمل و نقل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از زائران خواست تا برای تسهیل بازگشت به استان، ارائه خدمات بهتر ناوگان مسافری و کاهش زمان انتظار پس از پایان زیارت در زمان شروع حرکت به مرز مهران نام مرز ورودی به داخل کشور (مهران، شلمچه، چزابه، خسروی و…) را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *