امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

اطلاعات جدیدی از مشخصات اپل واچ ۷

جزئیات جدیدی از مشخصات مربوط به ساعت اپل واچ ۷ منتشر شد. این ساعت هوشمند هفته گذشته توسط اپل به صورت رسمی معرفی شد. اما مشخصات فنی آن ذکر نشده بود. اکنون یکی از کاربران توییتر با انتشار ویدئویی جزئیات و مشخصات مربوط به این ساعت را به صورت مقایسه ای با مدل های اخیر اپل منتشر کرده است.

اپل واچ ۷ مجهز به چیپست جدید S7 است که در مقایسه با اپل واچ SE حدود 20 درصد عملکرد بهتر خواهد داشت. همچنین ساعت جدید اپل از نظر عملکرد پردازنده نسبت به اپل واچ سری ۶ تغییر عمده‌ای نداشته است. اپل واچ سری 7 با رم داخلی ۳۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. جنس بدنه این ساعت از نوع آلومینیوم و فولاد ضد زنگ و یا تیتانیوم خواهد بود که به ترتیب ۳۲ و ۴۲ گرم وزن دارد مدل تیتانیوم نیز ۴۵ گرم وزن خواهد داشت.

طبق مقایسه های انجام شده اپل واچ جدید سنگین تر از مدل های قبلی خود است. با توجه به نمایشگر بزرگتر نیز این مسئله دور از ذهن نبود. این ساعت استاندارد IP99 را درسافت کرده است که آن را در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهد کرد. از طرفی کاربر می تواند آن را تا عمق ۵۰ متری زیر آب برده و نگران خرابی آن نباشد. سرعت شارژ این ساعت ۳۳ درصد بیشتر از مدل های قبلی است. به گفته اپل تنها با ۸ دقیقه شارژ می توان ۸ ساعت از آن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *