امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-17
اشتراک گذاری:

استاندار مازندران و ۶۵ مدیرکل به تنکابن سفر می‌کنند+ جزئیات برنامه

به گزارش بلاغ؛ استاندار مازندران در ششمین سفر شهرستانی، یکشنبه ۲۰ شهریور به تنکابن می رود.

مقام عالی دولت در مازندران پس از حضور در شهرستان های نکا، گلوگاه، فریدونکنار، جویبار و چالوس، در ششمین سفر شهرستانی خود با همراهی ۶۵ تن از مدیران اجرایی، یکشنبه ۲۰ شهریور به تنکابن می رود. ‎

سیدمحمود حسینی پور روز یکشنبه ۲۰ شهریور ماه در ششمین سفر شهرستانی خود در راس تیمی از معاونین استانداری و مدیران ستادی و استانی به شهرستان تنکابن خواهد رفت.

این سفرها که به فرصتی اساسی برای ایجاد و تقویت امید در مردم و رفع کمبودها، برداشتن موانع اجرای برخی پروژه های مهم و دیدار مسقیم و چهره به چهره مدیران ارشد استان با مردم برای طرح مسائل تخصصی هر بخش تبدیل شده است، اینبار در شهرستان تنکابن برگزار می گردد.

برگزاری میز خدمت از صبح تا عصر فردا در ادارات شهرستان برای پاسخگویی به مردم از جمله برنامه های مهم سفرهای شهرستانی است.

در این سفر برنامه ریزی شده است تا هر یک از مدیران با حضور در 2 تا 3 روستای این شهرستان، مسائل و مشکلات مردم و روستاها را شناسایی کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارایه نمایند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب؛ حل و رفع شود.

بررسی مسائل مرتبط با سواحل، مدیریت زباله، مدیریت شهری و روستایی، پروژه‌های نیمه کاره، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و … بخشی از مسائل مورد پیگیری در این سفر هستند.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد .

شایان ذکر است؛ برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید از روستاهای مختلف از جمله ی دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به چالوس است.

این سفر با جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن به ریاست حسینی پور؛ رئیس شورای اداری مازندران پایان می یابد.

گفتنی است؛ مصوبات سفرهای شهرستانی در اسرع وقت به دستگاه ها ابلاغ می شود و با جدیت پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *