امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-10
اشتراک گذاری:

«احسان آهنگر» به عنوان مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، طی مراسمی با حضور  با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها به عنوان نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده سپاه کربلا و جمعی از مدیران و مسؤولان، کارکنان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان احسان آهنگر به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معارفه شد.

مخالفتی با برگزاری کنسرت‌های نداریم

روح‌الله‌سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به سابقه تاریخی مردم استان در پذیرش شیعه، گفت: جریان علوی یک فرهنگ و اندیشه بوده و نباید کلیشه‌ای با این موضوع برخورد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به فعالیت متعدد رسانه‌ها در استان، اظهار کرد: مازندران استان رسانه‌ها بوده و ضریب مصرف اینترنت در این استان دو برابر کشور و بوده و همین موضوع مسؤولیت فعالان این عرصه را زیاد می‌کند.

وی ادامه داد: انتظار داریم مناسک در حال تخریب استان را احیا کنیم و با تلاش‌های وزیر فرهنگ و  ارشاد  اسلامی ۱۴ آبان در تاریخ رسمی کشور ثبت شده است.

سلگی ادامه داد: سال گذشته مراسم با شکوهی در روستای صالحان با همان سبک مراسم استقبال از علویان اجرا کردیم، بسیاری از سلبریتی‌ها برای جلب نظر غربی‌ها چهره نامناسب از کشور ما ارائه می‌دهند یه اصحاب رسانه و اهل قلم اعلام می‌کنیم که باید با تمام قوا و قدرت از هویت ملی کشور دفاع کنند.

وی در ادامه خواستار شناسایی افراد فعال فرهنگی متعهد در استان شد و گفت: انتظار داریم سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به این مسئله بپردازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ارتباط با برگزاری کنسرت در این استان، اظهار کرد دولت  سیزدهم مخالفتی با برگزاری کنسرت‌های ندارد و تقویت موسیقی سنتی یکی از اقدامات مناسبی است که باید انجام شود.

وی در ادامه خواستار افزایش اعتبارات فرهنگی استان مازندران با اشاره به میزان مسافری که وارد استان می‌شود، شد و گفت: در تابستان پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۴۰ میلیون نفر وارد این استان شوند به دلیل کمبود اعتبارات فرهنگی استان به واسطه ورود خرده فرهنگ‌ها مازندران آسیب دیده است.

معاون استاندار مازندران اضافه کرد: رسانه‌ها بدانند باید فرهنگ اصیل استان را گسترش داده و در عین حال قلم فسادستیز فعالان این عرصه باید فعال شود.

سلگی خاطر نشان کرد: با گذشته درخشان استان رسانه‌ها باید میدان‌داری کرده و فرهنگ اصیل از گسترش دهند در عین حال نقدهای منصفانه‌ای برای بهبود امور در برنامه کاری خویش قرار دهند.

به گزارش فارس، در مراسم امروز حسین جوادی تودیع و احسان آهنگر به عنوان مدیرکل اداره کل فرهنگ ارشاد استان اسلامی مازندران معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *