امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-09
اشتراک گذاری:

اجرای ۳۵ هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ضیاالدین حزنی صبح سه شنبه در آئین تجلیل فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی مازندران با اشاره به خدمات رسانی جهادگران در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: خیر دنیا و آخرت در رسیدگی به محرومان است.

وی با اشاره به این که عقب ماندگی در زیر سبزی مازندران دیده می‌شود، افزود: یکی از کارهای قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی این است که مشکلات مردم و مناطق را کم کنیم.

وی ادامه داد: در مازندران چهار هزار و ۴۹۳ مسجد و بیش از سه هزار و ۲۰۰ مهدیه و تکایا و غیره وجود دارد و این در حالی که استان به بیش از شش هزار مسجد در استان نیاز است.

سردار حزنی زیباسازی و بازسازی، رسیدگی به سرمایش و گرمایش مساجد را در استان لازم دانست و گفت: در برخی از مناطق استان از روستاهای کوهستانی کجور نیازمند ساخت مسجد هستیم.

وی با اظهار اینکه دو هزار و ۸۷۸ پروژه محرومیت زدایی در استان مازندران اجرا شد، گفت: همچنین ۳۲ هزار ۶۶۰ پروژه غیر عمرانی نیز در استان مازندران انجام شد و ۶۸۸ میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ها درن ظر گرفته شده است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناکارآمدی اقتصاد کشور ظرف ۲۵ سال، آب و خشکسالی را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: بیشترین بیکاری مربوط به کهکیلویه و بویراحمد، بیشترین طلاق مربوط به خراسان و تهران، فارس، گیلان، مازندران و غیره است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی آموزش محور روی برخی از مسائل آسیب زا کار کنند و نسبت به رفع مشکلات فراروی گروه‌های جهادی برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *