امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

آغاز پرواز اربعین ۲۱ شهریورماه از مازندران

 سعدالله وطن‌خواه امروز در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های بومی وظیفه نقل و انتقال زائران را متعهد شده‌اند، اظهار کرد: چنانچه تقاضای سفر بیشتر باشد شرکت هواپیمایی آمادگی برنامه ریزی و افزایش پروازها در مسیر ساری_نجف و بالعکس را دارد.

وی افزود: در طول مدت سفر مشتاقان اربعین و حرم ابا عبدالله الحسین(ع)، با راه‌اندازی موکب ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی شهدای ساری و پذیرائی از زائران، شور و حال سفرهای پیاده روی سنوات گذشته برای دوستداران حریم حسینی تداعی خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران بیان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره، زائران باید حتما” دو دوز واکسن زده و تائیدیه لازم هنگام سفر بهمراه داشته باشند، همچنین تائیدیه تست منفی PCR  و ویزای معتبر صادره از کشور عراق از الزامات سفر است.

وطن‌خواه یادآور شد: کسانی که مدارک فوق الذکر را در هنگام سفر درفرودگاه به همراه نداشته باشند از مسافرت آنان ممانعت خواهد شد.

وی رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط فرودگاه و سطوح ترمینال‌ها از الزامات فرودگاهی دانست و خاطرنشان کرد:  تمامی پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه رعایت می‌شود و مردم و مسافران  نیز ملزم به رعایت آنها به‌ویژه استفاده از ماسک در تمامی مراحل و فرآیندهای تشریفات پروازی هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در پایان گفت: اولین گروه از زائران حرم حسینی بیست و یکم شهریور ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ از فرودگاه شهدای ساری عازم نجف اشرف خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *