امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-01
اشتراک گذاری:

آزادی ۱۲ زندانی مازندران جرائم غیرعمد با همت محسن چاووشی

غلامرضا عشریه رئیس ستاد دیه استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری، از آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد مازندرانی با همت محسن چاووشی، خواننده هنرمند محبوب کشورمان خبر داد و اظهار کرد: طی روز جاری مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای آزادی این زندانیان جمع‌آوری شد.

وی افزود: همانطور که می‌دانید آقای چاووشی همواره در انجام کار‌های خیر و پویش‌های حمایتی از انسان‌های نیازمند پیش‌قدم هستند تا جایی که تاکنون بساط آزادی بسیاری از زندانیان را فراهم کردند.

عشریه با بیان اینکه قرعه کمک محسن چاووشی این بار به مازندرانی‌ها تعلق گرفت گفت: طی جلسه‌ای که با این خواننده دلسوز و اعضای گروهش داشتیم نظرشان برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی ۱۲ زندانی از طریق فضای اینستاگرامی در پیج رسمی آقای چاووشی جلب شد‌.

رئیس ستاد دیه در استان مازندران با بیان اینکه تلاش‌ها نتیجه داد، گفت: از ساعت ۱۱ صبح فعالیت پیج اینستاگرامی آقای محسن چاووشی آغاز شد و همکاران ما در پشت صحنه حاضر شدند در نهایت ساعت ۲۱ کار به پایان رسید و دوست‌داران محسن چاوشی، مبلغی معادل ۱۲۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان اهدا کردند.

این مسؤول یادآور شد: مبالغ واریزی فالوورهای این خواننده محبوب از ۲ هزار تومان بود تا ۱۰۰ هزار تومان به‌دست‌مان رسید و بدون احتساب مشکلات ترافیکی بانکی در نهایت ۱۲۰ میلیون تومان کمک برای آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد مازندرانی جمع‌آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: آقای چاووشی با استوری کردن متنی در خصوص کمک به زندانیان مازندران کمک به آزادی زندانیان را آغاز کرد و دریافتی‌ها لحظه به لحظه استوری می‌شدند، پیش از انجام این‌ کار مطمئن بودند که همراهانشان کمک خواهند کرد همین‌طور هم شد.

به گفته عشریه؛ انجام کارهای قانونی برای آزادی این ۱۲ زندانی از امروز آغاز می‌شود، این زندانیان هفته آینده به آغوش خانواده بازمی‌گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *