امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-30
اشتراک گذاری:

پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید در لپ‌تاپ‌های آینده هواوی

پوستر تبلیغاتی تازه منتشرشده از هواوی، به پشتیبانی اپلیکیشن‌های اندروید در لپ‌تاپ‌های آینده‌ی این شرکت اشاره می‌کند.

هواوی به‌تازگی اعلام کرده است که اواخر ماه جاری و در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) میزبان رویداد جدیدی خواهد بود و حتی پستی در مورد لپ‌تاپ‌های آینده خود به اشتراک گذاشته است.

غول فناوری چینی در حال آماده شدن برای عرضه نوت‌بوک‌هایی از سری MateBook است و پست تبلیغاتی مذکور را در حساب رسمی خود در ویبو منتشر کرده. در یک وب‌سایت چینی پوستری منتشر شده است که طراحی جذابی دارد و به ما از محصول آینده هواوی خبر می‌دهد. در این پوستر، لپ‌تاپی از نمای کنار به چشم می‌خورد و اطراف آن، آیکون‌ اپلیکیشن‌های مختلف دیده می‌شود که به‌جای اعداد ۱ تا ۱۲ ساعت قرار گرفته‌اند. با کمی دقت متوجه می‌شوید که این آیکون‌ها بر اساس پلتفرم اندروید طراحی شده‌اند؛ بنابراین این شرکت به‌وضوح در حال اشاره به لپ‌تاپی است که از اپ‌ تلفن هوشمند اندروید پشتیبانی می‌کند. در ادامه این پوستر را مشاهده می‌کنید:

پوستر تبلیغاتی هواوی

با نگاهی به آیکون‌های موجود می‌توان برخی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های چینی را مشاهده کرد. یکی از آن‌ها Douyin است که در واقع نسخه‌‌ای از تیک‌تاک محسوب می‌شود و کاربران چینی از آن استفاده می‌کنند. همچنین گزینه دیگری شبیه Yelp وجود دارد که در چین به نام Dianping معروف است. در نهایت می‌توانیم اپ Himalayan Tingsh را مشاهده کنیم که در واقع همان Himalayan Podcast است؛ به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند از این اپ‌ها در لپ‌تاپ نیز استفاده کنند.

قرار است ویندوز ۱۱ از اپلیکیشن‌های اندروید پشتیبانی کند؛ اما هواوی فکرهای دیگری در سر دارد. این بدین معنا است که شرکت مذکور نمی‌خواهد تنها لپ‌تاپ‌هایی عرضه کند که دارای ویندوز جدید هستند، بلکه در حال کار روی سیستم شبیه‌سازی انحصاری خود یا چیزی شبیه آن است که امکان استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز را فراهم می‌کند.

بر اساس گزارش‌های اخیر، این شرکت قصد دارد لپ‌تاپ‌هایی به نام میت‌بوک 13S و 14S عرضه کند که  ۱۳ و ۱۴ اینچی هستند. به ادعای یکی از افشاگران ویبو، مدل ۱۴ اینچی به لطف موتور اپلیکیشن تلفن هوشمند که توسط هواوی توسعه یافته است، می‌تواند اپ‌های اندروید را اجرا کند. باید برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تا روز مراسم هواوی منتظر ماند و دید مسئولان این شرکت چه می‌گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *