امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

ورود پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به مازندران

علی ابراهیمی‌گتابی سخنگوی سپاه کربلای مازندران گفت: پیکر مطهر شهدای مدافع حرم شهید کابلی، شهید اسکندری، شهید آسمیه، شهید کریمیان و شهید تاش موسی ساعت ۱۶:۳۰امروز سه شنبه ۱۱ مرداد از گلوگاه وارد استان می‌شود.

او افزود: نخستین برنامه استانی استقبال از پیکر مطهر این شهدا اجتماع عاشوراییان شهرستان گلوگاه است که عصر امروز برگزار می‌شود و بعد از آن پیکر شهیدان اسکندری و کابلی برای برگزاری مراسم به شهرستان جویبار انتقال خواهند یافت.

ابراهیمی گفت: پیکر مطهر شهیدان کریمیان، تاش‌موسی و آسمیه نیز به شهرستان بابل منتقل و امشب در مصلای بابل مراسم استقبال و وداع برگزار می‌شود.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران افزود: پیکر این شهدا صبح روز چهارشنبه نیز به حوزه علمیه شهرستان بابل برای برگزاری مراسم منتقل می‌شود و در ساعت ۱۰ صبح همان روز پیکر شهیدان کابلی و اسکندری به شهرستان میاندورود و شهر سورک منتقل خواهند شد.

او افزود: پیکر شهیدان کابلی و اسکندری ساعت ۱۶ روز چهارشنبه به نکا و پیکر شهیدان آسمیه و کریمیان هم به شهرستان فریدونکنار منتقل خواهند شد

ابراهیمی گفت: پیکر مطهر شهید تاش‌موسی در روز چهارشنبه برای مراسم بزرگداشت به عباس آباد و تنکابن، شهیدان کابلی و اسکندری به قائمشهر، شهیدان کریمیان و آسمیه به نور برای برگزاری مراسم منتقل خواهند شد.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران افزود: پیکر پاک تمامی ۵ شهید مدافع حرم بعد از اجرای مراسم در مناطق مختلف مازندران چهارشنبه شب به تهران منتقل می‌شوند و در روز جمعه پیکر‌های پاک شهیدان کابلی، تاش موسی و کریمیان به استان برمی‌گردند.

به گفته ابراهیمی در روز جمعه نیز پیکر شهید تاش‌موسی در نوشهر و چالوس، پیکر شهید کریمیان در محمودآباد و سیمرغ و پیکر شهید کابلی در اجتماع بزرگ عاشوراییان در آمل حضور پیدا خواهند کرد.

او افزود: شب وداع استانی ساعت ۲۲جمعه در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود و صبح شنبه پیکر‌های پاک شهدا به شهرستان‌های خود یعنی بهشهر، بابلسر و رامسر برای انجام برنامه شب وداع شهرستانی و تشییع منتقل خواهند شد.

ابراهیمی گفت: تشییع و تدفین پیکر شهید کابلی صبح روز تاسوعا، شهید کریمیان بعدازظهر روز تاسوعا و شهید تاش‌موسی صبح روز عاشورا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران افزود: در صورت تغییر در برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم استان مازندران، این تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *