امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-07
اشتراک گذاری:

فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام شد

فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی اعلام شد.

به گزارش ایکنا، فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام شد. 

بر اسلام اعلام، ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان به سامانه بچه‌های مسجد به این نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند. مهلت شرکت و ارسال آثار تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

گفتنی است، همزمان با اعلام فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان و به منظور جذب حداکثری بچه‌های مسجد به مشارکت در این رویداد بزرگ قرآنی، سفیران مدهامتان فعال می‌شوند.

در قالب این طرح شرکت‌کنندگان در مسابقات مدهامتان اگر بتوانند بیش از ۱۰ نفر دوستان و آشنایان و اطرافیان خود را به این رقابت‌ها جذب کنند، متناسب با امتیاز کسب شده، از جوایز نقدی و خدمات ارزنده قرآنی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

این شیوه دعوت به صورت چهره به چهره و به منظور جذب پرشور مشارکت‌ها انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *