امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

پتنت اخیر اوپو توسعه صفحه نمایش با قابلیت تولید صدا را نشان میدهد

شرکت اوپو که همیشه در زمینه فناوری های مربوط به موبایل خلاقیت هایی را عرضه کرده است. این بار نیز پتنت جدیدی به ثبت رسانده که نشان دهنده یک صفحه نمایش با قابلیت تولید صوت است.

پتنت ثبت شده توسط اوپو یک صفحه نمایش مخصوص خواهد بود که می تواند تولید صدا انجام دهد. احتمالاً این صفحه نمایش قرار است در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. طرح اولیه مربوط به سال ۲۰۱۸ است که اکنون برای تایید نهایی از اداره پتنت چین مجوز گرفته است. احتمال دارد این پتنت نیز مانند دیگر طرح‌های این شرکت به محصول تجاری تبدیل نشود.

در این پتنت که از بخشهای مختلفی ساخته شده شاهد یک صفحه نمایش مجزا هستیم که قادر است از طریق واحدهای محرک مجزا به ارتعاش در بیاید. این نمایشگر به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر کدام محرک جداگانه ای داشته و توسط آنها کنترل می شود.

 احتمالاً هر ناحیه در این نمایشگر وظیفه ای جداگانه خواهد داشت. به عنوان مثال در زمان پخش فایل ویدیویی در یک بخش، بخش های دیگر وظیفه تولید صدا را بر عهده می گیرند. به این ترتیب ممکن است دیگر نیازی به بلندگوهای جداگانه در برخی دستگاه ها نباشد. علاوه بر آن استفاده از این پتنت در آینده ممکن است گوشی‌های هوشمند با ضخامت کمتر را توسعه دهند. هنوز مشخص نیست که پتنت اخیر می‌تواند کیفیت صدای بالایی را ارائه دهد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *