امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-17
اشتراک گذاری:

معرفی روسای جدید هیات نظارت/کرونا نوازی برخی نامزدها

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در نشست اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران، کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی وسیمرغ در مجلس شورای اسلامی که پیشتر نائب رئیس این هیات بود به عنوان رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان انتخاب شد.

مهدی سعادتی پیشتر این مسولیت را به عهده داشت که به علت آنچه که روند نامناسب تایید صلاحیت‌ها اعلام کرد استعفا داده بود

همچنین کمال علیپور به عنوان نائب رییس و سیدعلی سلیلی نیز به عنوان دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان منصوب شد.

خطر ورود به موج قرمز کرونا با تجمعات در برخی ستادها
با نزدیکی شدن به زمان رای گیری ستادهای تبلیغاتی برخی نامزدهای شورای شهر به محل ازحام جمعیت بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تبدیل شده است.

دکتر محمد گران رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با ابراز نگرانی از نحوه رعایت دستور العمل های بهداشتی در برخی ستادهای تبلیغاتی نامزدهای شوراهای شهر ، گفت : چهار گروه بهداشتی هر روز در سطح شهر بر نحوه رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت و تخلفات را به فرمانداری گزارش می دهند.

او با اشاره به بستری بود ۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان ، افزود : با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان قائمشهر ستادهای انتخاباتی باید توجه بسیار ویژه ای به رعایت بهداشت داشته باشند وگرنه قائم شهر گرفتار موج قرمز کرونا می شود.

تشکیل پنج پرونده تخلفاتی
علی ادبی فیروزجایی رئیس دادگستری چالوس از تشکیل پرونده تخلفات تبلیغاتی برای پنج نامزد شورای اسلامی این شهر در دستگاه قضایی خبر داد و گفت: قرار است این پرونده ها توسط قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات تبلیغات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی شود.

او به راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی ، تجمع زیاد در یک مکان ، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ، نصب پوستر و پلاکارد در اندازه و محل های نامناسب را عمده تخلفات این نامزدها اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *