امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

مازندران یکپارچه آماده حماسه آفرینی/آینده را باهم رقم می‌زنیم

به گزارش بلاغ، تا انتخابات تنها یک روز بیشتر نمانده و شور و هیجان آن نیز در فضای سیاسی کشور قابل مشاهده است. نظرسنجی‌های متنوعی هر روز در سطح کشور منتشر می‌شود که باعث شده انتخابات همچنان موضوع اول گفتگوهای این روزهای مردم باشد.

انتخابات شورای شهر هم در کنار ماراتن انتخابات ریاست جمهوری بر رونق این فضای انتخاباتی افزوده است. نامزدهای انتخابات شوراهای شهر نیز از فرصت باقیمانده تبلیغات انتخابات در حال بهره برداری هستند و فضاهای شهری را غرق در پوسترهای تبلیغاتی کردند.

فضای مجازی نیز این روزها مانند فضای حقیقی مملو از محتواهای انتخاباتی شده است تا انتخابات در تمام ابعاد پرشورتر دنبال شود.

از دیگر سو سخنرانی‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی باعث شده مردم با برنامه‌های این نامزدها برای استان خودشان بیشتر آشنا شوند. در عین حال برخی از نامزدها سفرهای استانی را نیز به کمپین‌های تبلیغاتی خود اضافه کرده بودند تا از نزدیک مردم را در جریان اولویت‌های کاری خودشان قرار دهند.

آغاز شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری شور و نشاط خاص در مردم مازندران به وجود آورده است آنان می‌گویند؛ با حضور پرشکوه خود در پای صندوق رای نمی‌گذاریم سردار شهیدمان “قاسم سلیمانی” دشمن شاد شود.

مردم این دیار که مقاومت هشت ساله آنان در دوران دفاع مقدس  و تبعیت از ولایت و پاسداری از مرزهای عزت و شرف آنان زبانزده خاص و عام است در تمام ادوار انتخابات نیز از مشارکت حداکثری برخوردار بوده‌اند در این انتخابات نیز خود را مهیا آن کرده‌اند تا بگویند: اگر سردار شهید قاسم سلیمانی در میدان دست خود را تقدیم کرد، هزاران مازندرانی نیز در 28 خرداد1400 دست سردار شهیدشان را بلند خواهند کرد و با آن دست رای خود را خواهند نوشت و به صندوق خواهند ریخت چرا که معتقدند؛ میدان دیروز سردار شهید قاسم سلیمانی، رزمگاه امروز مردمانی است که در پای صندوق رای حضور خواهند یافت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صداقت از خصوصیات مهم رئیس جمهور است، گفت: اگر آدم‌های با بصیرت و با معرفت، رأی ندهند افراد نالایق هرچند با آرای کم به روی کار خواهند آمد.

آیت الله علی معلمی با اشاره به اینکه انقلاب برای آزادی و استقلال ملت پدید آمد خاطرنشان کرد: ملت با حضور در صحنه انتخابات تحول مبارک دیگری را می‌آفرینند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: مردم، امروز گله‌مند هستند هشت سال قبل به ما وعده دادند تا ارزش پول ملی را بالا ببرند، ولی متأسفانه ارزش پول ملی ما هر روز پایین‌تر آمد به ما وعده اشتغال و مسکن و بهبود وضعیت معیشتی مردم را دادند، اما هیچکدام برآورده نشد و از یک عذرخواهی لفظی هم دریغ کردند.

به گفته وی همه مشکلات چاره دارد، چون وعده حق خداست و مردم باید عنصر فساد ستیز را بر سر کار بیاورند، تکلیف وظیفه را برای رسیدن به یک آینده روشن مشخص کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات و مشارکت حداکثری آحاد ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی و انتخاب اصلح برای آینده روشن ایران اسلامی گفت: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های متعالی امام (ره)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و شهدای ایران اسلامی و فرمانده نام آور و شهید جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تجدید بیعت خواهند داشت.

حجت الاسلام ناصر شکریان با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، افزود: حضور حداکثری و مشارکت عموم ملت بزرگ ایران در انتخابات، یکی از زیباترین جلوه ها و تجلی عشق و اراده مردم بصیر و غیرتمند ایران اسلامی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی یعنی؛ استقلال، آزادی و جمهوریت حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بی گمان این حضور و نقش آفرینی در نقطه‌های خاص تاریخی اهمیت و جایگاه ممتازی دارد.

انتخابات از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار‌آفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. مشارکت در انتخابات پیش رو نیز می‌تواند بیانگر یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان باشد.

همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش نماییم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای؛ حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد.

به لطف الهی و با حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر، هوشمندی، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *