امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-28
اشتراک گذاری:

قرار قرآنیان در انتخابات 1400 به میزبانی امامزاده پنج تن (ع)

قرار قرآنیان در انتخابات 1400 با هدف حضور حداکثری و افزایش مشارکت در انتخابات، 28 خرداد به میزبانی امامزاده پنج تن(ع) لویزان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امامزاده پنج تن(ع) لویزان هر هفته با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم جلسات و محافل قرآنی برگزار می‌کند و در ایام کرونا نیز این محافل به صورت مجازی پابرجا است. به همین دلیل، این آستان به عنوان پاتوق قرآنیان شناخته می‌شود.

خادمان امامزاده پنج تن(ع) لویزان در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ از اهالی قرآن دعوت کردند تا در روز انتخابات با حضور در امامزاده پنج تن(ع) و مسجد لویزان در انتخابات مشارکت کنند.

بر همین اساس، برنامه‌ای نیز با مشارکت رسانه ملی تدارک دیده شده است و اهالی قرآن جمعه ۲۸ خرداد همراه با سایر اقشار جامعه با دعوت خادمان امامزاده پنج تن(ع) با حضور پای صندوق‌های رأی، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و برای تغییر سرنوشت خود و جامعه مشارکت خواهند کرد.

به گزارش فارس، امامزاده پنج تن(ع) لویزان در شمال شرق تهران قرار دارد که در ایام مناسبتی برنامه‌های متنوعی را اجرایی می‌کند و اکنون در روز انتخابات برنامه «قرار قرآنیان» را با همکاری رسانه‌ها برگزار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *