امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-13
اشتراک گذاری:

فینال دهمین دوره مسابقه قرآنی اسراء نوروز 1400 روی آنتن می رود

تهران- ایرنا- تهیه کننده و مجری مسابقه قرآنی اسرا از پخش این مسابقات از اول نوروز سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت؛ برنامه اسرا با قدمت ۱۰ ساله تلاش دارد استعدادهای قرآنی و معارفی را در سراسر کشور شناسایی کند.

به گزارش سه شنبه شب گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سید وحید مرتضوی با بیان اینکه اسرا توانسته با جذب مخاطب بالا جزء برنامه‌های پربیننده شبکه قرآن و معارف سیما قرار گیرد، افزود: در دهمین دوره این مسابقات که فینال آن در هفده قسمت آماده پخش می شود، شرکت کنندگان در سه رشته تقلیدی استاد عبدالباسط، استاد منشاوی ، استاد مصطفی اسماعیل ، اجرای معارفی ، دعاخوانی و مداحی با یکدیگر به رقابت پرداختند و برترینهای هر رشته به فینال راه یافتند.
وی تصریح کرد: دراین دوره از مسابقه اسرا، که به دلیل شرایط خاص بصورت غیرحضوری برگزار گردید، از دورترین نقاط کشور شرکت کننده داشتیم و خدا را شاکریم که این برنامه توانسته به برکت قرآن این استعدادهای ناب و نخبه‌های قرآنی را در طی این سالها به مردم معرفی کند.

 اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی فینال دهمین دوره مسابقه قرآنی اسرا هم اکنون در بخش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *