امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-10
اشتراک گذاری:

عمل نکردن مسؤولان به وعده‌ها نشانه نفاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌االه محمدباقر محمدی‌لائینی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از جوانمردان ورزش استان که در مقابل ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به انجام مسابقه نشدند به‌مناسبت بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز بسیج ورزشکاران،  با بیان اینکه تاریخ را قهرمانان در هر زمینه و حوزه‌ای می‌سازند، اظهار کرد: حضرت امام راحل که در آستانه سی‌ودومین سالروز ارتحال ایشان قرار داریم، یک قهرمان واقعی بودند و این کار عظیم را توانستند عملی کنند که کسی باور نمی‌کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز که در سی‌ودومین سالروز رهبری ایشان همزمان با ارتحال امام و سی‌ودو سال عملکرد رهبری داهیانه این بزرگوار قرار داریم، نیز در مصاف با ابرقدرت‌های دنیا آنان را وادار به این اعتراف کردند که همه سیاست‌ها و توطئه هایشان با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان والامقام از جمله سردار شهید سلیمانی که یک قهرمان بود، بیان کرد: چه توطئه عظیم و چه خوابی دیده شده  که ۴۰ یا ۵۰ کشور دنیا تمام قصابان، جنایت‌کاران و آدمکش‌ها و تروریست‌هایشان را اعزام کردند تا یک کشور مظلوم را تکه پاره و میلیون‌ها انسان و صدها هزار خانواده را آواره و کشتار کنند اما به برکت مردم مقاومت و سردار مقاومت به آمال و آرزوی خود نرسیدند و شکست خوردند.

این مسؤول اضافه کرد: طی دو روز گذشته پرشورترین انتخاب‌ها در سوریه برگزار شد و بشار اسد با حضور بسیار بالا و رای بسیار بالا دوباره رئیس جمهور شد که در واقع اینها مردمان تاریخ هستند.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه در همه حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی این قهرمانان هستند که تاریخ را می‌سازند، تصریح کرد: بنابراین باید برای پهلوانان حساب ویژه‌ای باز کرد و این حساب ویژه‌ای را که امروز با ابتکار، زحمت و تلاش مسؤولان در تجلیل از هفته و روز فرهنگ ورزش ورزش زورخانه‌ای و تجلیل از ۲۰ نماینده جمهوری اسلامی ایران اهل مازندران بوده، جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: این قهرمانان، اوج قهرمانی‌شان این بوده که به قهرمانی به‌خاطر آرمان پشت پا زدند و حاضر نشدند با یک رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار قصاب و نماینده‌اش رویاروی شوند و از سکوی اول قهرمانی گذشتند تا از ایمان؛ آرمان و اعتقاد خود نگذرند و این نام و افتخار را برای مازندران، ایران و انقلاب اسلامی زنده کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه آنان از بزرگ قهرمان تاریخ مولا علی (ع) الگو گرفتند اضافه کرد: آن قهرمانی که قهرمان عبادت، شجاعت، ایثار، مردم‌دوستی، کرم، تقوا، سکوت، صبر و تحمل و اقدام بود و یک اقدامش به فرموده پیغمبر (ع) اکرم مساوی با عبادت تمام جن و انس بود.

این مسؤول یادآور شد: اقدام شما قهرمانان نیز که حاضر نشدید در مواجه با رژیم غاصب حاضر شوید همین یک اقدام شما با صدها عبادت و نماز شاید در بعد آثار اجتماعی و سیاسی و در تقویت حوزه مقاومت و جهاد تاثیرگذار است جای تقدیر دارد.

محمدی‌لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سوال که چرا برخی از مسؤولان در شعار به گونه‌ای و در عمل به گونه‌ای دیگر هستند، اظهار کرد: باید گفت؛ خلف وعده، دروغ و خیانت در امانت نشانه نفاق است مسؤولانی که وعده می‌دهند اما در عمل چوب لای چرخ می‌گذارند باید بدانند کار آنان نوعی نفاق است.

وی بیان کرد: شما ورزشکاران و قهرمانان ممکن بود در کشور های دیگر کمک‌های بهتری داشتید اما اینجا کسی که از شما تقدیر می‌کند شهدا هستند آنان که خون‌شان پشتوانه نظام و انقلاب و اقدام‌شان در راه انقلاب بوده و آنان قدردان تلاش و زحمات شما هستند و هیچگاه نباید نگران باشید و گلایه‌مند از انقلاب و نظام باشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تفکر غرب‌گرا اصلا قبول ندارند که ایران رشد پیدا کند، تصریح کرد: اینها را باید از پست و مقام به پایین بکشیم و در واقع با همین حضور پرشور انتخابات و انتخاب تفکر عزت و قهرمان‌گرایی می‌توانیم این افراد را از پست و مقام پایین بکشیم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه همه ما باید دعوت‌کننده در انتخابات پرشور باشیم، اضافه کرد: جامعه ورزشکاران، ورزش زورخانه‌ای، قهرمانان و پهلوانان به‌عنوان الگو، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند که این حضور پرشور ایران را مقتدر و قهرمان می‌کند.

محمدی‌لائینی با گرامیداشت یاد و خاطره  شهید بزرگوار ورزش، شهید حسن فقیهی جویباری، گفت: همه شما ورزشکاران و مردم با آمریکا پای صندوق‌های رای تسویه حساب می‌کنیم و با حضور پرشور، با انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و حزب‌اللهی زمینه پیشرفت ایران اسلامی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش فارس، مراسم تجلیل از ۲۰ قهرمان ورزش مازندران در روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و بسیج ورزشکاران با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان، میرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان و سایر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد و در این مراسم از  ورزشکارانی که حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم صیهونیستی نشدند، تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *