امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-05
اشتراک گذاری:

عرضه بازی ایرانی سفیر عشق روی فروشگاه اینترنتی

همه بازی‌دوستان و مشتاقان بازی‌های ایرانی، در انتظار عرضه بازی اکشن و تاریخی سفیر عشق هستند. از این رو هر روز اخبار انتشار این بازی را رصد می‌کنیم تا به محض انتشار، خبر آن را به اطلاع شما عزیزان و مخاطبان سایت بازی‌نگار برسانیم.

همانطور که می‌دانید بازی مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها در روز ۳۰ آذر، توسط مسئولین سازمان فضای مجازی بسیج یا با نام مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) در مجموعه خبرگزاری فارس رونمایی شد. اما آنطور که انتظار می‌رفت بازی در هفته اول دی‌ماه به دست گیمرها و علاقه‌مندان نرسید و در جستجوی حضوری ما نیز که هفته قبل از مرکزی‌ترین فروشگاه‌های شهر تهران داشتیم، این بازی را در هیچ فروشگاه و مغازه بازی فروشی پیدا نکردیم.

انتشار اینترنتی بازی سفیر عشق

فروشگاه اینترنتی ربیع، هم‌اکنون صفحه فروش بازی سفیر عشق را به قیمت ۵۰۰۰۰ تومان ایجاد کرده؛ اما موجودی در انبار ندارد. این فروشگاه در جواب یکی از نظرات کاربری که جویای زمان در دسترس قرار گرفتن بازی شده گفته است: «ما هم مثل شما منتظر تولیدکنندگان هستیم. به محض دریافت اولین بسته، روی سایت قابل خرید میشه. روی دکمه موجود شد به من اطلاع بده بزنید تا وقتی موجود شد براتون پیامک ارسال بشه.»

البته بازی سفیر عشق بجز این فروشگاه که در شهر قم واقع شده، در فروشگاه‌های مشهورتری مانند دیجی‌کالا نیز قرار است منتشر شود؛ ولی تا به این لحظه این اتفاق نیافتاده و با جستجو در این فروشگاه صفحه‌ای از بازی پیدا نمی‌شود. ما نیز مانند شما منتظر عرضه این بازی زیبا و جذاب ایرانی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *