امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-08
اشتراک گذاری:

انتشار فراخوان نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

به گزارش سایت جامع امین و به نقل از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فراخوان نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر منتشر شد.

روز گذشته نشست خبری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر برگزار گردید که گزارش مفصل آن را اطلاع‌رسانی کردیم. دبیرخانه رویداد ملی نهمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با انتشار فراخوانی از بازی‌سازان ایرانی برای ارائه تولیدات خود جهت شرکت در این رویداد بزرگ زیست‌بوم هنر، صنعت و رسانه بازی‌های رایانه‌ای ایران دعوت کرد.

بازنمایی پیشرفت‌های متنوع زیست‌بوم بازی‌های رایانه‌ای در تولید آثار بدیع و پرمخاطب، ایجاد شبکه ارتباطی، علمی و فناوری برای نمایش توانمندی‌های بازی‌سازان ایرانی، زمینه‌سازی همکاری‌های مختلف بین زیست‌بوم و فرصت جذب سرمایه‌گذاری برای این صنعت دانش‌بنیان، ارتقای محتوایی و ساختاری تولیدات بازی با ایجاد زمینه‌های رقابتی و محتوایی و بازارپردازی برای بازی‌های ایرانی باکیفیت و شناسایی استعدادهای این صنعت برای حمایت، پرورش و ایجاد فرصت‌های ملی و فراملی. از اهداف و رویکردهای اصلی این جشنواره  است که در این فراخوان به آن اشاره شده است.

براساس این فراخوان این جشنواره در سه بخش رقابتی زیر برگزار می‌شود:

  • بخش بهترین دستاورد: شامل معرفی بهترین بازی سال، بهترین دستاورد فنی، طراحی بازی، هنری، صداگذاری و موسیقی، داستان و روایت در بازی و فرهنگی
  • بخش بهترین بازی در سبک (ژانر): شامل اکشن، ماجرایی، نقش‌آفرینی، سکوبازی، استراتژی و شبیه‌سازی، ورزشی، تفننی، مسابقه‌ای، پازل، دفاع از قلعه، تیراندازی، کلمه‌ای و اطلاعات عمومی
  • بخش ویژه جشنواره شامل بازی‌های قابل تقدیر در موضوعاتی نظیر: خانواده، مقاومت، روایت پیشرفت، بهترین بازی از نگاه مردم، بهترین به‌‌روزرسانی و بازی مورد انتظار

مهلت ارسال آثار از ۱۷ مهر تا ۲۲ آبان اعلام شده است و اختتامیه نهمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر و معرفی برگزیدگان دی ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه شیوه‌نامه و نحوه انتخاب آثار و ثبت‌نام در این جشنواره به سایت دبیرخانه رویداد به نشانی www.fajrgamefestival.ir  و یا سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۸۱۲۹ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *