امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-04
اشتراک گذاری:

دوره‌های آموزشی در شعب مهد قرآن

دو شعبه مهد قرآن بهشهر و مهد قرآن خوی اقدام به برنامه های آموزشی حافظان قرآن و طرح کلی اندیشه اسلامی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی حافظان قرآن و دوره آموزشی از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در شعب مهد قرآن برگزار می‌شود.

دوره آموزشی حافظان قرآن در مهد بهشهر این دوره با هدف ارتقا سطح علمی و عملی حافظان کل و مربیان مهد قرآن؛ طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ تیر ماه سال جاری با حضور ۴۵ نفر زیر نظر استاد سید مهدی سیف مدرس و داور بین‌المللی قرآن و عضو هیأت علمی مؤسسه مهد قرآن برگزار می‌شود

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعاتی درباره مباحث آموزش جامع قرآن شامل: نوع حفظ، اهمیت مفاهیم و راه کارهای تشویق و ترغیب حفظ قرآن آموزان طرح می‌شود. وی یادآور شد کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی تشکیل می‌شود.

همچنین دوره آموزش کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در مهد قرآن خوی برگزار می‌شود.

کتاب “طرح کلی از اندیشه اسلامی در قرآن” سلسله مباحث جلسات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای می‌باشد که در آن عقاید اسلامی با زندگی و جامعه اسلامی پیوند داده شد و سال ۱۳۵۳ در سلسله جلساتی در مشهد مقدس بیان شده است.

این دوره ویژه برادران و خواهران طلبه و دانشجو است و محتوای آن شامل ۲۲ ساعت کلاس آموزشی و ۱۴ ساعت کارگاه خواهد بود و در پایان به افرادی که موفق به کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی و شفاهی شوند از سوی مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی گواهی تدریس کتاب به آنان اعطا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *