امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-07
اشتراک گذاری:

دانلود بازی آمیرزا

بازی ایرانی آمیرزا را می‌توان یکی جالب‌ترین آثار حدس کلمه دانست که موردتوجه خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی اندروید آمیرزا اثری است که از طرف سازندگان باقلوا ارائه شده‌ است و دوباره شاهد بازی هستیم که به اندازه کافی اعتیادآور است و در بین خانواده‌های ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بازی سبک حدس کلمات را در پیش گرفته است و به خاطر جذابیت و تنوع در اکثر بخش‌ها، مطابق انتظار به‌ذائقه ایرانی خیلی خوش آمده‌ است و این بازی اندروید، جز پرطرفدارترین بازی‌های کشور شناخته می‌شود.

حدس کلمات کلیت بازی آمیرزا را تشکیل می‌دهد و بازیکن تنها باید حروف بهم‌ ریخته را که روی سینی قرار دارند به‌هم وصل کند و چند کلمه را حدس بزند. بدین‌ ترتیب با پرکردن تمامی خانه‌ها، به مراحل بعدی صعود خواهید کرد. میرزاهای زیادی در بازی وجود دارند که باید با آن‌ها رقابت کنید و با حدس تمامی کلمات، آن‌ها را شکست دهید. محبوبیت آمیرزا باعث شده است تا بسیاری به‌دنبال جواب کامل آمیرزا در نسخه جدید آن باشند که در نوع خود بسیار جالب است.

با دانلود بازی آمیرزا موسیقی سنتی و جالبی نیز خواهید شنید که یادآور سنت و فرهنگ ناب ایرانی است. انیمیشن‌های جذاب، بازی را از لحاظ بصری زیبا کرده است و به ویژه در جریان بازی از تماشای طراحی‌ها لذت خواهید برد. محیط‌های بومی در پس‌زمینه آمیرزا دیده می‌شوند و طراحی کارتونی جذابی دارند.

بازی آن‌قدر کلمه برای حدس زدن دارد که شاید ماه‌های طولانی با این بازی سرگرم شوید و چنین چالشی، همیشه برای‌تان جذابیت داشته باشد. همه کلماتی که حدس می‌زنید، جایی در بین خانه‌های اصلی ندارند و اگر خوش‌شانس باشید و کلمه‌تان مطابق میل طراحان کلمات بازی بوده باشد، می‌توانید قندان کلمات را پر کنید و امتیاز اضافی بگیرید.

چالش ذهنی که با دانلود بازی آمیرزا در شمات ایجاد می‌شود واقعا ناب و جذاب است و با سبک خاصی که روند بازی برای حدس کلمات در اختیار بازیکن می‌گذارد، این جذابیت شدیدتر هم می‌شود. بازی شدیدا اعتیادآور است و خواهید دید که پس از نصب بازی، ناخودآگاه و در شرایط مختلف، به سمت گوشی خود خواهید رفت تا دوکلمه‌ای هم که شده بازی را به پیش ببرید.

بازی خوراک پدران و مادرانی است که دوست دارند به تکنولوژی نزدیک‌تر شوند. خب آمیرزا دقیقا یکی از همان Candy Crush Saga‌هایی است که خیل عظیمی از مردمان عزیزمان را وارد دنیای بازی‌های موبایل می‌کند. بهم‌ریختگی کلمات یکی از نکاتی است که می‌تواند جرقه‌ای در ذهن‌ هرکسی ایجاد کند تا کلمه‌ای را حدس بزند؛ به‌همین خاطر سازندگان این قابلیت را ایجاد کرده‌اند تا کلمات را جا‌به‌جا کنید و از زاویه دیگری به حدس کلمات بپردازید.

Amirza

بازی موبایل آمیرزا اثری است که از ساده‌ترین ایده ممکن گرفته شده‌است و آن هم حدس کلمات است. از دانش عمومی‌ خود استفاده کنید و قدری فسفر بسوزانید تا بتوانید کلمات بیش‌تری را با توجه به حروف داده‌شده حدس بزنید و وارد مراحل بعدی شوید. این اثر به دلیل ماهیت ساده‌ای که دارد، قشر بزرگی از مردم کشور با سلیقه‌های متنوع را به‌سمت خود جذب کرده است و توانسته است لقب یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها را برای خود کسب کند. این بازی را می‌توانید از کافه بازار برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *