امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-14
اشتراک گذاری:

جبهه اصلاحات ایران در مازندران فعال شد

به گزارش ایرنا ، نشست مجمع عمومی و انتخابات جبهه اصلاح‌طلبان ایران در مازندران با حضور جعفر رحمان زاده به عنوان رابط استانی این جهبه در ساری برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام موسی رجایی به عنوان رئیس جبهه اصلاح طلبان ایران در مازندران انتخاب و مظاهر طهماسبی نیز نائب رئیس اول و داوود لطیفی نائب رئیس دوم شد.

اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاح طلبان ایران در مازندران همچنین علی طور سوادکوهی را به عنوان دبیر ، جانعلی تقوی را به عنوان رییس کمیته شهرستان‌ها ، مهدی کهنسال را هم به عنوان رییس کمیته رسانه انتخاب کردند.پ

در این نشست محمد رحیمی به عنوان مسئول کمیته پایش و داوری انتخاب شد ، جابر فضلی عنوان سخنگویی جبهه را کسب کرد ، مسئولیت کمیته سیاسی بر عهده علی مرزبان گذاشته شد و اصغر بهمنش هم به عنوان رییس کمیته برنامه‌ریزی انتخاب شد.

جعفر رحمان‌زاده به عنوان رابط جبهه اصلاحات ایران با جبهه اصلاحات مازندران در این نشست در باره نحوه انتخاب شخصیت‌های موثر و معتمد احزاب تشکیل دهنده جبهه برای عضویت در آن برای اعضای مجمع عمومی و شرکت کنندگان در نشست توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت : رابطان هر استان متناسب با شرایط استان، در صورت ضرورت، پس از انجام رایزنی‌های لازم با نمایندگان احزاب، اعضای میز استان، اشخاص متنفذ و اخذ ِپیشنهادهای آنها، فهرستی از فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی موثر، متنفذ، مقبول و معتمد را که ساکن استان باشند ، تهیه می‌کنند.

رحمان زاده افزود : این  فهرست برای اتخاذ تصمیم به جلسه احزاب تشکیل دهنده جبهه در استان معرفی می‌شود و اعضای حقوقی جبهه، از بین معرفی‌شدگان، حداکثر به تعداد یک سوم اعضای حقوقی جبهه استان را انتخاب می‌کنند و شخصیت‌های منتخب پس از تایید هیات رئیسه، به عنوان عضو مشاور به ترکیب جبهه اصلاحات استان اضافه می‌شوند.

استاندار مازندران در دولت اصلاحات با اشاره به ۱۱ وظیفه تعریف شده برای جبهه اصلاحات ایران در اساسنامه این جبهه ، گفت : اجرای سیاست‌ها و مصوبات مجمع عمومی جبهه، ایجاد هماهنگی در همه فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی اصلاح‌طلبان و اتخاذ تصمیم مشترک، پیگیری و نظارت بر نحوه تشکیل جبهه اصلاحات شهرستان‌های تابعه، تهیه و تصویب لیست انتخاباتی شهرستان‌ مرکز استان و اتخاذ تصمیم پیرامون ائتلاف با سایر گروه‌های سیاسی استان و تشکیل ستاد انتخابات مرکز استان و شهرستان‌ها از جمله این وظایف است.

پیش از این اواخر بهمن ماه سال گذشته شورای وحدت نیروهای انقلاب در مازندران فعالیتش را با انتخاب اعضای هیات رییسه شروع و ستاد انتخاباتش را هم ۲۶ اردیبهشت امسال فعال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *