امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-10
اشتراک گذاری:

تلاوت آیاتی از سوره حشر با صدای استاد عبدالعال

تلاوت زیبای آیات انتهایی سوره مبارکه حشر با صدای استاد مرحوم السید متولی عبدالعال

این تلاوت از معروف‌ترین و زیباترین آثاری است که از مرحوم استاد از مجموعه «تسجیلات صوت الشرقیة» به جا مانده است. تلاوتی باشکوه و جاودانه که در اوایل دهه هشتاد میلادی در استودیوی شرکت «صوت الشرقیه: ضبط شد و البته صدای تشویق کارکنان این شرکت در خلال ضبط تلاوت‌ها بگوش می‌رسد.

ضبط و انتشار این تلاوت‌ها با استقبال زیادی که از آن ها صورت گرفت، سبب شد که شهرت و آوازه استاد همه جا پخش شود و از سراسر نقاط مصر و حتی کشورهای دیگر از جمله ایران دعوت‌های مختلفی از ایشان به عمل آمد.

برگرفته از mustafa-ismail.blog.ir

هُوَ اللَّهُ الَّذِي لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِكُ الْقُدُّوسُ السَّلَامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَيْمِنُ الْعَزِيزُ الْجَبَّارُ الْمُتَكَبِّرُ ۚ سُبْحَانَ اللَّهِ عَمَّا يُشْرِكُونَ ﴿٢٣﴾

اوست خدایی که جز او هیچ معبودی نیست، همان فرمانروای پاک، سالم از هر عیب و نقص، ایمنی بخش، چیره و مسلط، شکست ناپذیر، جبران کننده، شایسته بزرگی و عظمت است. خدا از آنچه شریک او قرار می دهند، منزّه است. (۲۳)

هُوَ اللَّهُ الْخَالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ ۖ لَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَىٰ ۚ يُسَبِّـحُ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۖ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ ﴿٢٤﴾

اوست خدا، آفریننده، نوساز، صورتگر، همه نام های نیکو ویژه اوست. آنچه در آسمان ها و زمین است همواره برای او تسبیح می گویند، و او توانای شکست ناپذیر و حکیم است. (۲۴)

دانلود تلاوت کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *