امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-28
اشتراک گذاری:

تخلفات چشمگیر انتخاباتی نداشتیم + فیلم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی بابایی کارنامی سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها در مازندران با بیان اینکه داوطلبان، ناظران و مجریان سه رکن انتخابات هستند، گفت: تذکرات لازم برای پیروی و حرکت بر مدار قانون به هر سه رکن برگزاری انتخابات داده شده است تا قانون را محور کار بدانند.

او افزود: شهرداران، مجریان و ناظران بر انتخابات حق مهندسی کردن انتخابات را ندارند و استانداری و هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها تذکرات لازم را به آن‌ها داده اند.

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها در مازندران با بیان اینکه نظارت بر داوطلبان انتخابات چه در روستا و چه در شهر استمرار دارد، ادامه داد: بعد از تذکر‌هایی که به شهرداری‌ها داده شده بود اصلاحات اساسی و خوب را شاهد بودیم.

بابایی گفت: گزارش خیلی بدی از تخلفات انتخاباتی به هیات نظارت بر انتخابات استان هنوز ارائه نشده است.

او افزود: با توجه به اتفاق‌های گذشته و بدعت ساختارشکنانه برخی شهرداری‌ها و شهرداران در مهندسی انتخابات شورا‌های گذشته هنوز این نگرانی وجود دارد و اخطار‌های جدی داده شده است.

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها در مازندران انتخابات پیش رو را اولین انتخابات چله دوم انقلاب دانست و بر لزوم مشارکت حداکثری تاکید کرد و ادامه داد: افراد با گرایش‌های سیاسی مختلف نباید نگران باشند که گرایش‌های آنان روی تصمیم مجریان و ناظران انتخابات تاثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *