امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-14
اشتراک گذاری:

بیست و ششمین دوره تکریم خادمان قرآنی برگزار می‌شود

آیین تکریم بیست وششمین دوره تکریم خادمان قرآنی فردا دوشنبه چهارم مرداد ماه در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین بیست و ششمین تکریم و تجلیل از خادمان قرآن کریم فردا از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیست و ششمین آئین تکریم و تجلیل از خادمان قرآن کریم فردا دوشنبه چهارم مرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در حسینیه شماره ۲ جماران با حضور فعالان اساتید، هنرمندان و خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود.

یکی از برنامه‌هایی که هر ساله به منظور تکریم قرآنیان برگزار می‌شود، برگزاری مراسم تکریم خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران است که در آن چهره‌ها و افتخارات قرآنی کشور در بخش‌ها و رشته‌های مختلف معرفی می‌شوند.همه ساله این آئین با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شد اما چند سالی است که این روند دچار تغییراتی شده است. در این مراسم نخبگان و فرهیختگان جامعه قرآنی در هشت حوزه تخصصی همچون حوزه‌های «پژوهش، تفسیر و ترجمه»، «قاریان»، «حافظان»، «نرم‌افزار و سایت»، «هنر قرآنی»، «ناشران قرآنی»، «مدیران قرآنی» و «آموزش» معرفی خواهند شد. این افراد در دبیرخانه انجمن معرفی و پیش از تصویب در شورای مربوطه به عنوان خادم قرآنی معرفی می‌شوند.

مراسم تجلیل بیست و چهارمین و بیست و پنجمین دوره از خادمان قرآن کریم با حضور تعداد محدودی از خادمان قرآن در پاستور برگزار شد و لوح تقدیر با امضای شخص ریاست جمهوری دریافت کردند.بیست و سومین دوره برگزاری تجلیل از خادمان قرآنی ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ نیز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *