امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-07
اشتراک گذاری:

برگزاری مسابقه قرآن در دانشگاه خاورمیانه اردن

سومین دوره مسابقه قرآنی «قاری دانشگاه» به همت دانشکده ادبیات و علوم تربیتی دانشگاه خاورمیانه (الشرق الاوسط) اردن در این دانشگاه آغاز شده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «الدستور»، این مسابقات با هدف کشف استعداد‌های دانشجویی در تلاوت و تجوید و معرفی صاحبان تلاوت‌های زیبا، قابل قبول و دارای قدرت نفوذ در دل و جان مردم برگزار شده است و برترین‌های آن نمایندگان دانشگاه خاورمیانه در مسابقات داخلی و بین‌المللی خواهند بود.

در این مسابقات ۲۰ دانشجوی دختر و پسر در مقاطع و گرایش‌های تحصیلی مختلف شرکت کرده‌اند و محمد العرمان و زکی العوضی از دانشکده ادبیات و علوم تربیتی دانشگاه خاورمیانه و محمد یوسف از وزارت آموزش و پروش این کشور بر رقابت‌ها نظارت دارند.

شرکت‌کنندگان این رقابت از نظر حسن صوت، رعایت احکام قرائت و تجوید و حسن ادا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برترین‌ها طی مراسمی در آغاز ترم دوم دانشگاهی امسال تجلیل می‌شوند و تقدیرنامه‌هایی دریافت خواهند کرد.

دانشگاه خاورمیانه(الشرق الاوسط) از دانشگاه‌های غیرانتفاعی اردن است که در ۳۰ ژوئن سال ۲۰۰۵ تأسیس شد و در طول ۱۷ سال فعالیت خود، رشته‌های آکادمیک را به زبان عربی و انگلیسی آموزش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *