امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-08
اشتراک گذاری:

برپایی نمایشگاه بزرگ «اسوه » در ساری

به گزارش بلاغ، عسکر مجیدی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه اسوه، از  انتخاب  ۱۰۹ پایگاه مقاومت بعنوان پایگاه‌های اسوه خبر داد و گفت: عملکرد یک ساله پایگاه‌های مقاومت مورد ارزیابی قرار میگیرد و پایگاه‌های مقاومتی که در حوزه محلی  و برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی، خدمات رسانی و گروه‌های جهادی عملکرد موفق و شاخصی دارند، معرفی و انتخاب می‌شوند.

مجیدی با بیان این مطلب که نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت محلی برای انتقال تجربه رده‌ها  و الگوپذیری و الگوگیری بسیجیان از تجریبات و عملکرد‌ها می‌باشد، افزود: دستاورد‌ها و عملکرد پایگاه‌های مقاومت در سه موضوع و در ۱۲۰ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در همین رابطه اضافه کرد: دستاورد‌ها در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی  و گروه‌های جهادی، و همچنین در موضوع اقتصاد مقاومتی و کمک به اقتصاد خانوار‌ها در برپایی کارگاه‌های اقتصادی زودبازده و دستاورد‌های علمی از جمله ابتکارات و اختراعات و خدمات دهی به مخترعان و مبتکران در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

مجیدی در ادامه با اعلام اینکه نمایشگاه اسوه از ۱۸ مهرماه تا ۲۵ مهرماه در بوستان ولایت ساری برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: ساعت بازدید نمایشگاه از ۹ صبح تا ۲۱ شب است و از عموم مردم  دعوت میکنیم برای بازدید از دستاورد‌های پایگاه‌های بسیج به نمایشگاه تشریف بیاورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اقدامات بسیج برای دوستداران نظام و ایران اسلامی امیدافرین است، خاطرنشان کرد:با توجه به هفته وحدت  و جشن‌های در پیش رو، با هماهنگی‌های لازم در طول نمایشگاه هم جشن‌هایی برای مردم برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *