امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-01
اشتراک گذاری:

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج با 60 غرفه در ساری

به گزارش بلاغ، در اولین روز از هفته مبارک بسیج آئین افتتاح نمایشگاه بزرگ اسوه که با عنوان تصویرسازی مهمترین اقدامات شاخص سازندگی، اشتغال‌زایی و پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حسینیه عاشقان کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران، فرمانده سپاه کربلا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

ضرورت ورود بسیج در جلوگیری از فساد‌های اداری

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با بیان اینکه مدیریت بسیجی در حوزه های مختلف، بکارگیری شود، تاکید کرد: بسیج باید در جلوگیری از فساد‌های ادرای نیز ورودی جدی کند.

آیت الله محمدباقر  محمدی لائینی گفت: آمار کمی و کیفی قابل توجه عملکرد برسیج در چنین نمایشگاهی نمی گنجد چرا  که آمار عملکرد بسیج بسیار زیاد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان بیان اینکه باید نمایشگاه دائمی عملکرد بسیج برپا شود، افزود: خدمات اجتماعی و مردمی بسیجیان باید تداوم و گسترش بیابد، گفت: تجربه و سابقه بسیج در نظام نشان داده است که بسیجیان برندگان بازی جنگ سخت درمقابل دشمنان هستند.

محمدی لائینی با بیان اینکه مدیریت بسیجی در حوزه های مختلف، بکارگیری شود، ادامه داد: مدیریت بسیجی باعث یپشرفت و توسعه کشور می شود.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه باید در همه حوزه ها از نخبگان و فرهیختگان بسیجی استفاده شود، اضافه کرد:  بسیج باید در جلوگیری از فساد‌های اداری نیز ورودی جدی کند.

فرمانده سپاه کربلا در این مراسم، ضمن تبریک هفته بسیج، از برپایی ۶۰ غرفه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف  است.

به گفته سردار سیاوش مسلمی غرفه‌های این نمایشگاه شامل  ۱۸ غرفه اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغال مردم با هدف کمک به عرصه‌های تولید، اقتصاد و معیشت مردم ،۱۰ غرفه علمی، ۶ غرفه از بسیج مساجد و محلات از مجموع ۴۵ پایگاه نمونه استان می‌باشد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سه منطقه بهشهر، ساری و تنکابن اضافه کرد:  مدل اجرایی این قرارگاه، برگرفته از فعالیت مردمی و مشارکتی  بوده و کار قراراگاه نیز از جنس خدمت‌رسانی و توانمندسازی مردم در مناطق محروم است.

مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد بسیج اقشار هم اشاره کرد و با تشریح برخی از اقدامات بسیج دانش آموزی، پزشکی، طلاب و روحانیون و …، خاطرنشان کرد:برخی از کار‌های فرهنگی و ماموریت‌های بسیج اقشار قابل تجسم‌سازی نیست؛ اما بخش کوچکی از این فعالیت‌های فرهنگی دراین نمایشگاه به نمایش در آمده است.

فرمانده سپاه کربلا به عرصه فضای مجازی و فعالیت بسیجیان در آن هم اشاره کرد و گفت: فضای مجازی یکی دیگر از عرصه‌هاست که در معاونت فضای مجازی به آن پرداخته شد.

به گفته مسلمی راه اندازی سامانه‌های مختلف در حوزه توانمندسازی، آموزشی و ساماندهی گردان‌های سایبری و  همچنین یگان امنیتی با هدف ارتقای امنیت پایدار امنیت  از شرق تا غرب مازندران فعال است که در اینجا به نمایش در آمده است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اشاره به عظمت بسیج تاکید کرد:  مهم‌ترین وظیفه ما در عصر حاضر  انتقال تفکربسیجی به جامعه و نسل جدید است.

نمایشگاه  اسوه در قالب ۶۰ غرفه عمومی و تخصصی از امروز تا پنجم آذرماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری برپا شده است و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر از ۱۵ تا ۲۰ از این محل بازدید داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *